خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

خاک دیاتومه فسیل باقی مانده از گیاهان دریایی میکروسکوپی با پوسته سیلیسی است که یک صافی ایده آل و خنثی از لحاظ شیمیایی می باشد. فیلتر هایی که در این دستگاه استفاده می شود با استفاده از دو تکنینک شیمیایی و فیزیکی عمل می کند. با اختراع دستگاه تصفیه از بروز بیماری های مختلفی که با خوردن آب آشامیدنی گرفتار آن می شدیم نجات پیدا کردیم. با خوردن آب آلوده به راحتی میکروب یا ویروس وارد بدن شده و می تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن انسان وارد کند. به دلیل تأثیر نامطلوب آب آلوده بر کیفیت فیلتر RO، دستگاه تصفیه آب با یک پیش فیلتر فعال استفاده کنید که ذرات بزرگتر و رسوبات سنگین را قبل از عبور از فیلتر اسمز معکوس به دام می اندازد و در نتیجه طول عمر آن را تضمین می کند. در فیلتر دیاتومه که از راندمان بالاتری بین انواع فیلتر استخر برخوردار است، از خاک مخصوصی به نام خاک دیاتومه استفاده می شود که مقدار این خاک بنا به ظرفیت فیلتر متغیر است.

خرید تصفیه آب

نوشیدن آب زیاد و مناسب با نیاز بدن می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری خرید دستگاه تصفیه آب کند. دستگاه تصفیه آب خانگی در کیفیت های معتبر می تواند با تصفیه ی آب شرب و مصرفی شما، از ورود هرگونه مواد آلوده جلوگیری کند. یکی از اصلی ترین دلایل اینکه چرا میلیون ها مصرف کننده بدنبال دستگاه های تصفیه آب می گردند نیز همین است. تصفیه آب خانگی یکی از کاربردی ترین وسایل برای حفظ سلامتی است. بهترین ویژگی دستگاه تصفیه آب حذف این عنصرهاست که هضمشان در بدن ممکن نیست.

بهترین دستگاه تصفیه آب

هوزینگ و فیلتر این مرحله، از محصولات برند سوفیلتر انتخاب شد که از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. این دستگاه تنها نام کاملاً ایرانی لیست ما محسوب میشود که توانسته در مدت کوتاهی بازار کوچکی از دستگاههای تصفیه را در دست بگیرد.این برند درزمینهٔ تولید دستگاههای تصفیه 6 مرحلهای کار میکند و محصولات این شرکت از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار داست. خوشحالیم از اینکه محصولات مربوط به دستگاه تصفیه آب را با قیمتی بسیار مناسب و پایینتر از بسیاری از همکاران ارائه می نماییم.

ممکن است دستگاه شما پنج مرحله ای و دارای ۵ فیلتر باشد اما برخی دستگاه ها ۶ عدد فیلتر دارد. و هر کدام از این دستگاه ها روش های مختلفی برای تصفیه آب اتخاذ میکنند. به دلیل آلودگی های آب لوله کشی و عدم تصفیه کامل آن، استفاده از دستگاه تصفیه آب برای هر خانه ای ضروری است. ذرات سیلیس موجود در تانک این نوع فیلترها به طور استاندارد ذرات ۲۰ میکرون یا بزرگتر را از آب جداسازی میکنند. در نتیجه در سایر بخش ها و با کمک سایر فیلترها نیز تمامی مواد مضرو اضافی به طور کامل از بین رفته و آب خروجی از این دستگاه تصفیه آب خانگی کاملا سالم و زلال می باشد. به دلیل کاربرد زیادی که این فیلترها در حذف مواد فیزیکی و درشت دارند، زودتر از سایر انواع فیلترها عمر مفیدشان به پایان میرسد؛ به طوری که معمولاً در یک بازهی زمانی بین 3 تا 6 ماه باید تعویض فیلتر تصفیه آب گردند.

تمامی سازندگان پمپ جداول و منحنی هایی را ارائه داده اند با استفاده از آن ها می توانید توان مورد نظر برای تامین دبی خواسته شده را بدست آورید. از ویژگی های برتر دستگاه تصفیه آب Soft Water می توان به فراوانی قطعات و فیلترهای این دستگاه اشاره کرد چرا که به راحتی می توان تمامی قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب SoftWater با کیفیت بالا تهیه نمود . نرخ دستگاه تصفیه آب در انواع مختلف همراه با مشخصات آنها در همین سایت آمده است. مزایای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه خانگی در سایت های معتبر، مواردی همچون خرید راحت و بدون دغدغه برخلاف شلوغی بازار، جلوگیری از صرف هزینه های اضافی و اتلاف انرژی، حمل آسان و خدمات پس از فروش می باشد. شاید بتوان بدون غذا مدت ها زنده ماند اما بدون آب زندگی ممکن نیست. در دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال فیتلر آپشنال نصب نشده است اما این قابلیت وجود دارد که به هر تعداد و هر نوع فیلتری که بخواهید از جمله فیلتر قلیایی، فیلتر انتی باکتریال و فیلتر یو وی را روی دستگاه تصفیه آب نصب کنیم.

بهترین دستگاه تصفیه آب، تصفیه آب UF بدون پمپ و مخزن است. کیفیت آب بدست آمده از این دستگاه بسیار عالی بوده و در صورت تعویش به موقع فیلتر ها و استفاده صحیح میتواند تا چندین سال بدون مشکل کار کند. دولت ها برای جلوگیری از نفوذ این آلودگی ها به داخل منازل تعابیری نظیر تاسیس کارخانه ها در مکانی دور از محل زندگی، تاسیس سیستم تصفیه آب شهری، دفن زباله ها و … باتوجه به اینکه برند آکواجوی در سراسر ایران خدمات تصفیه آب ارائه می دهد، نگرانی خاصی در خصوص جابجایی دستگاه تصفیه آب وجود ندارد. لازم به ذکر است که کلیه دستگاه های تصفیه آب آکواجوی دارای 3 سال گارانتی بی قید شرط تعویض قطعات، 10 سال خدمات پس از فروش و نصب و ارسال رایگان به سراسر ایران است.

این وزن زیاد عمدتا به دلیل استفاده از سیلیس یا ماسه برای تصفیه آب استخر و جکوزی ناشی می شود. در فرایند اسمز معکوس به این دلیل که املاح معدنی آب توسط فیلتر ممبران و دیگر فیلتر ها از بین می رود،آب حالت اسیدی پیدا کرده که برای بدن مضر می باشد. پس از اختراع سیستم اسمز معکوس و ضرورت حذف املاح و سختی آب، شروع به تولید تصفیه آب هایی با این فناوری کرد. فیلترهای تصفیه آب استخر و جکوزی شنی با مخازن فلزی، مخازن فایبرگلاس و یا مواد کامپوزیتی ساخته می شوند. عبور آب از فیلتر استخر یا جکوزی، اولین مرحله در بهبود و اصلاح کیفیت آب مورد استفاده در استخر و جکوزی است. مرحله پنجم : در این مرحله با استفاده از یک فیلتر کارتریج کربن فعال خطی ، آب خارج شده از ممبرین که در مخزن تحت فشار آماده مصرف می باشد ، از فیلتر کربنی عبور کرده و از نظر بو ، طعم و مزه ، مناسب آشامیدن می گردد.

دقت کنید که ما در لوتوس کلکسیونی تکمیل از دستگاه های تصفیه آب داریم که می توانیم با یک مشاوره تخصصی گزینه مناسب را به شما پیشنهاد دهیم. برای آشنایی بیشتر با خواص آب برای سلامتی می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه فرمایید . اما شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که فیلتر مینرال چگونه میتواند مواد معدنی از بین رفته در مراحل قبلی فیلتر را به آن برگرداند؟ اما در فیلتراسیون شیمیایی آب برای حذف ناخالصی و آلودگی ها از مواد مخصوصی عبور می کند.

بررسی فیلتر تصفیه آب

دستگاه های موجود در بازار از 4 فیلتر تا 8 فیلتر تولید و به فروش میرسند.اما در بعضی مدلها از فیلترهای بیشتری استفاده میشود که کاربردهای جالبی هم دارند… داخل مخزن این دستگاه تصفیه آب، آنتی باکتریال می باشد. کلیه دستگاههای تصفیه آب آکواجوی (مونتاژ تایوان و ایران) 3 سال گارانتی تعویض قطعات بی قید و شرط دارندو وفیلترها نیز مورد تایید سازمان غذا و دارو است. زمان نصب دستگاه تصفیه هم زیاد نبوده چرا که دستگاه های تصفیه آب از قبل آماده شده است و احتیاجی به مونتاژ دوباره نیست. از ویژگیهای منحصر به فرد فیلتر پست کربن هیوندای می توان به کیفیت ساخت بالا، کارکرد در سختی آب بالا و سنگین، مواد تشکیل دهنده 100 درصد گیاهی پوسته نارگیل، بدنه فیلتر PVC با ارزش غذایی فود گرید Food Grade و 100% ضد جلبک و طول عمر بالا اشاره کرد.

یکی از مهمترین ویژگی دستگاه تصفیه آب خانگی، ظرفیت فیلتر کردن یا تصفیه آب در ساعت است ، یک دستگاه خانگی میتواند آبی برابر یا 8 – 12 – 14 و 20 لیتر در ساعت تولید کند که آن به ظرفیت فیلتر ممبران آن بستگی دارد ، در تمام دستگاه هاییکه ما مبادرت به عرضه آنها مینماییم از ممبران 100 گالن استفاده می شود ، یعنی 400 لیتر آب تصفیه در 24 ساعت که ( با توجه به تنظیم سختی آب که باید بر روی 90 الی 120 ppm ) باشد 20 لیتر در ساعت میباشد . با ورود ذرات آلوده موجود در آب به بدن در طولانی مدت ممکن است دچار بیماری هایی مانند سنگ کلیه، مشکلات گوارشی و کلیوی شویم.