بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

لینکم‌های کلاه‌سفید سبب بهبود رتبه سایت از طریق افزایش ترافیک اموزش بک لینک زدن ارگانیک می‌شوند. نقطه مقابل این روش‌ها، لینک‌سازی کلاه‌سیاه است که در آن‌، لینک‌سازی به صورت اسپم صورت می‌گیرد به گونه‌ای که هیچ ارزشی را برای مخاطب فراهم نمی‌کند و هدف آن صرفا افزایش ترافیک است. چنین روشی (بک لینک کلاه سیاه) در نهایت تاثیر نامناسبی بر سئو سایت خواهد داشت.

  • حال اگر سایتی وردپرسی داشته باشید باید تحلیل آمار وب‌سایت وردپرسی را نیز یاد بگیرید که در فرادرس آموزشی ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه‌ای در قالب ۴ درس به همین منظور تدوین شده است.
  • افراد آن شرکت در پادکست‌های دیگران به عنوان مهمان حضور می‌یابند.
  • در بیشتر موارد، وبمسترها نیز این لطف شما را جبران کرده و به سایت شما لینک می‌دهند.
  • از آنجا که بک ‌لینک نقش اساسی در افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو ایفا می‌کند، یک سئوکار باید از توانایی کافی برای ساخت بک لینک باکیفیت و معتبر برخوردار باشد.
  • به این صورت که با تولید و انتشار محتوای منحصربه‌فرد، می‌توان کاربران را از محتوای کپی در سایت‌های دیگر، به سوی سایت خود جذب کرد و بازدید را افزایش داد.

حال اگر این روش به درستی انجام شود، مخاطب با کلیک بر روی تبلیغات، به وب‌سایت یا صفحه فرود هدایت خواهد شد و به این ترتیب، بک‌لینک مناسبی برای سایت تنظیم می‌شود. اگر محصولی فیزیکی، دوره آموزشی، کالا، خدمات یا هر ارزشی را تولید می‌کنید، می‌توانید آن را به بک لینک سایت خود تبدیل کنید. اینفوگرافیک‌ها از جمله استراتژی‌های مهم برای لینک‌سازی و دریافت بک‌لینک به شمار می‌آیند.

معرفی انواع بک لینک و نقش آن‌ها در سئو

از آنجا که موتورهای جستجو بیشتر صفحات محبوب را مرور می کنند، در صورتیکه از این صفحات محبوب بک لینک دریافت کرده باشید، سریعتر محتوا جدید شما را شناسایی کرده و ایندکس می کنند. با توجه به مواردی که در خصوص این شیوه لینک سازی بیان کردیم، بهتر است که سرمایه اصلیتان صرف خرید رپورتاژ و انتشار محتوا در سایتهای معتبر ایرانی کنید. هم از سایت های با اعتبار بالا لینک گرفته اید و هم نرخ کلیک سایت را افزایش داده اید. بنابراین بهتر است که تنها زمانی برای خرید پروفایل بک لینک اقدام کنید که به دنبال تنوع در شیوه لینک سازیتان هستید.

لینک فالو چیست و چه تفاوتی با لینک نوفالو دارد؟

بعدش باید می رفتم سراغ کسایی که به اون اینفوگرافیک (از سایت از کار افتاده) لینک داده بودن. به این معنی که اونها هزارن صفحه در سایتشون وجود داشت که دیگه کار نمی کرد. بیشتر مردم به این صفحه لینک دادن برای این که شامل یک استراتژی خاص با یک اسم منحصر به فرد بود (“Inbox Zero”). اگر شما دوست دارین که بقیه به سایتتون لینک بدن، باید چیزی در سایتتون داشته باشین که ارزش لینک دادن بهش را داشته باشه. همان طور که گفته شد، هرجا که توانستید، بهتره از انکرتکست استفاده کنید که کلمه کلیدی شما را در بر بگیره.

مثلاً به لینکی که در آخرین جمله پاراگراف بالا به کلمه «سئو» اضافه کرده ایم توجه کنید. باید توجه داشته باشید که «کیفیت» در اینجا حرف اول را می‌زند و لذا همه لینک‌ها ارزش یکسانی ندارند. درواقع، دریافت چند بک لینک باکیفیت از منابع مناسب از هزاران بک لینک از سمت وب‌سایت‌های اسپم بهتر است. صفحات آینه‌ای – اگر صفحات مشابه در چندین سایت از یک متن انکر به شما لینک دهند، موتورهای جستجو ممکن است آن را یک طرح ساخت لینک قلمداد کنند. همچنین اگر در فرایند لینک سازی و خلق بک لینک‌ها از انکر تکست‌‌های درست استفاده نکنید، خطر ایجاد رتبه با کلمات کلیدی اشتباه برای صفحات مختلف سایت شما وجود خواهد داشت.