بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

به عبارت دیگر و به طور خاص، MacBook Pro تقریباً از هر رایانه شخصی موجود در بازار، قدرتمندتر است. این دستگاه علیرغم اینکه قدرت زیادی را در چنین شاسی باریک و براقی جمع می کند، در جریان آزمایش های واقعی، ۱۶ ساعت و ۳۲ دقیقه دوام باتری را عرضه کرد. همچنین از آنجایی که این دستگاه بر روی معماری مبتنی بر ARM اپل اجرا می شود، برنامه های iPad و iPhone اکنون در مک نیز در دسترس هستند.

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkPad E14-AL

در صورتی که کلاس‌های شما به صورت آنلاین برگزار می‌شود مدل 17 اینچی، در غیر اینصورت بهتر است مدل 14 اینچی را خریداری کنید. چرا که مدل 14 اینچی به دلیل سایز کوچک‌تر برای حمل و نقل راحت‌تر است. مقاله ی “بهترین لپ تاپ های میان رده” را برای اطلاع از بهترین لپ تاپ های میان رده ای که در بازار موجود است را از دست ندهید. حافظه دسترسی تصادفی تعیین می کند که یک کامپیوتر چند برنامه را به طور همزمان اجرا کند.

بعد از اتمام دوران دانشجویی ممکن است در شغلی مشغول شوید که لپ‌تاپی با پردازنده قوی‌تر نیاز داشته باشد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ با استفاده فناوری نانواج تجربه تماشای تصاویر با کیفیت و واضح را خبر فوری فراهم می‌کند. علاوه بر این، صفحه نمایش ایسوس X۴۱۵JF فول‌اچ‌دی و دارای پوشش ضد تابش نور است، از این رو، می‌توانید بدون هیچ نگرانی از آن در محیط‌های باز استفاده کنید.

۱۳. لپ تاپ Acer Swift 5

لپ تاپ های مک پرو برای دانشجویان، طراحان و بهترین جایگزین هستند. اگر می‌خواهید قیمت یک رایانه لپ‌تاپ جدید باقیمت پایین بخرید، بهترین لپ‌تاپ‌های مقرون‌ به‌ صرفه و بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی را بررسی کنید. در این مقاله به ۵ نوع از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی پرداختیم که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را تهیه کنید و خیال شما از بابت بازدهی راحت باشد چرا که این ۵ لپتاپ از قویترین لپتاپ‌های موجود در بازار هستند. این لپ تاپ در وبسایت لپتاپیفای موجود هستند و می‌توانید به سادگی با ورود به سایت لپتاپیفای لپتاپ دانشجویی مورد نظر خود را سفارش دهید. سرفیس لپ تاپ 2 استوک جدید با طراحی به روز، شارژ سریع، وب کم بهبود یافته و البته پردازنده قدرتمندتر برای برخی وسوسه‌انگیز خواهد بود. همه افراد دارای بودجه بی نهایت نیستند، اما اکثر مردم می‌خواهند تا آنجا که ممکن است پول پس انداز کنند تا بتوانند وام‌های دانشجویی را پرداخت کنند و همزمان لپتاپ خوبی را خریداری کنند.

  • همچنین باتری این لپ تاپ تا هشت ساعت می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.
  • Ideapad 3 ظاهر زیبا، بدنه محکم و کیبورد نرم و روان دارند و به همین دلیل برای تایپ کردن گزینه‌های خوبی هستند.
  • پردازنده مرکزی این محصول intel Core i H با فرکانس 2.3 تا 4.7 گیگاهرتز است که یکی از قوی‌ترین نسخه‌های موجود در بازار به حساب می‌آید و به بهترین شکل می‌تواند از پس هر پردازشی بربیاید.
  • در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود.
  • رایااستور آبان‌ماه 1397 پا به دنیای فناوری گذاشته و تا امروز افتخار میزبانی از میلیون‌ها کاربر رو داشته و وظیفه خودش میدونه که جدیدترین اخبار و ناب‌ترین اطلاعات رو به شما هدیه بده.
  • لپ‌تاپ ایسوس مدل R521JB یکی از محصولات سری VivoBook است که با طراحی شیک و زیبا به بازار عرضه‌شده است.

البته صفحه نمایش پایه‌ای هم دارد که باعث می‌شود کاربران بتوانند آن را تا زاویه 160 درجه خم کنند. صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی این محصول کیفیت فوق العاده‌ای دارد و تقریبا همان مدل صفحه نمایشی است که روی سرفیس پرو ۷ قرار گرفته است. باید به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد باتری این محصول هم در سطح خوبی قرار دارد و تا ۱۱ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

در جایگاه دوم، لپ تاپ بسیار زیبای Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53 قرار دارد که از نظر قدرت گرافیکی و گیمینگ، بهترین لپ تاپ این بخش بازار است. این لپ تاپ هم تشابه زیادی به لپ تاپ شماره یک دارد و برای دانشجویانی که نیاز به توان پردازشی و گرافیکی دارند انتخاب بسیار خوبی است. برند لنوو؛ لپ تاپ‌های لنوو قیمت مناسب و تنوع بسیار بالایی دارند، به همین دلیل پیدا کردن مدل مناسب هر فر آسانتر است. در بخش خرابی لنوو عملکرد بسیار خوبی دارد و لپ تاپ‌های لنوو جزو یکی از بهترین‌ها هستند. بدنه لپ تاپ‌های لنوو هم کیفیت بالایی دارد و کیبورد نرم آنها باعث شده انتخاب خوبی برای دانشجویان باشند که زیاد تایپ می‌کنند. این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.

به جرأت میتونم بگم که این مقاله، چکیده بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی بازاره که میتونید همین الان بخرید. با توجه به اینکه برند های مختلفی از لپ تاپ ها در بازار وجود دارند، بنابراین انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برای شما کار سختی خواهد بود و شاید ممکن است وقت زیادی را هم صرف تحلیل و بررسی برندهای مختلف و امکانات آنها بکنید. پردازنده مرکزی Intel Core i H با فرکانس 2.3 تا 4.7 گیگاهرتز قلب تپنده این لپ تاپ گیمینگ بوده و کارت گرافیک GEFORCE RTX3070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 کامل کننده این بخش است.

Useful reference for domestic helper.