بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون + 15 مدل قدرتمند (مناسب برای تمامی فعالیتها)

اگر چه قیمت این لپ تاپ از بسیاری از رقبا پایین تر است، اما چندین نقطه ضعف دارد که باید آن ها در نظر گرفت از جمله: کیفیت پایین صفحه نمایش (صرفنظر از نرخ تازه سازی)، عمر باتری متوسط و طراحی نسبتا حجیم. قطعات لپ تاپ Alienware با صفحه نمایش ۳۶۰ هرتزی خیره کننده، صفحه کلید فوق العاده (با سوئیچ های Cherry MX اختیاری) و طراحی چشم نواز، تقویت شده اند و این ویژگی ها این لپ تاپ را به یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ۱۷ اینچی که می توانید خریداری کنید تبدیل کرده اند.

شاید Aero 15 OLED به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ به بازار عرضه نشده باشد، اما قطعات لازم برای آن را دارد (حداقل RTX 3070 با Core i7-10870H) و نمایشگری دارد که برای کارهای مبتکرانه طراحی گام اول خرید شده است. اصولا تهیه هدیه روز زن برای همسر شاید ساده تر باشد زیرا با علایق، سلیقه و نیازمندی های او بیشتر آشنا هستید. در این مطلب پیشنهادهایی برای هدیه روز پدر و روز مرد بیان می کنیم. نقشه و مشخصات ستاره موجود را به صورت سند طراحی کنید و به او هدیه بدهید . کتاب همیشه یک هدیه خوب بوده است. همیشه در خرید مچ بند هوشمند نیاز خود را مدنظر قرار دهید و بسته به نوع نیازتان مچ بند مناسبی نیز خریداری کنید و متناسب با امکانات، هزینه را ای را تقبل نمایید. شاسی آن نیز حجیم است، بنابراین این لپ تاپ را می توان جایگزین کامپیوتر رومیزی کرد و گزینه ای مقرون به صرفه برای کسانی در نظر گرفته می شود که در خصوص دقت رنگ صفحه نمایش زیاد حساس نیستند.

بهترین محصولات روتین پوست خشک

در صورتی که به دنبال خرید یک مچ بند هوشمند در محدوده قیمتی 150 دلار هستید فیت بیت شارژ 2 را نیز در نظر داشته باشید. اگر این ویژگی ها شما را نگران می کنند، به دنبال گزینه ای با ظرافت بیشتر (و به احتمال زیاد با قیمت بالاتر) باشید. این محصول ویژگی های بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون تومان را دارد، پیشنهاد میشود بیشتر این محصول را مورد بررسی قرار دهید. لطفا برند خوب زودپز پیشنهاد کنین.

با این حال، تمرکز بر طراحی ظریف به این معناست که Razer دارای این معایب است: یک صفحه کلید ناامید کننده، یک CPU اینتل که به طور مرتب توسط AMD شکست می خورد، و قیمت بسیار بالا. CPU اینتل توسط AMD شکست خورده است. لپ تاپ Blade Stealth 13 در اواخر سال ۲۰۲۰ به روزرسانی شد و مناسب تراشه های نسل ۱۱ اینتل است. در این شرایط به این موارد نیاز خواهید داشت: یک CPU توانا، یک تراشه ی گرافیکی که به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بازی های را همان گونه که توسعه دهندگان قصد داشتند ارائه دهد، RAM سیستم کافی برای ذخیره ی برنامه ها در حافظه، درایوهایی با ظرفیت بالا و ذخیره سازی سریع برای نگهداری بازی ها و سایر فایل ها، صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن مناسب برای مشاهده ی بازی، و یک شاسی خوب برای در برگرفتن تمام این قطعات. این دستگاه یک Nvidia RTX 2060 و یک صفحه نمایش بزرگ ۱۷ اینچی را ارائه می دهد که می تواند با لپ تاپ های گیمینگ گران قیمت تر رقابت کند.

چگونه از سرخ کن بدون روغن استفاده کنیم

البته می توانید یک گزینه ی ساده تر همچون لپ تاپی با صفحه نمایش Full HD و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را انتخاب کنید، اما توصیه می کنیم اگر بودجه ی کافی دارید از مدل OLED استفاده کنید، خصوصا اگر به عملکرد این صفحه نمایش خیره کننده نیاز دارید که می تواند ۱۰۰% از فضای رنگ P3 را به دست آورد. نقاط ضعف در این قیمت عبارتند از صفحه نمایش ضعیف (با وجود نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز)، SSD کوچک، ترک پد ضعیف و انتخاب محدود پورت. این در صورتی است که با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز مشکلی ندارید. از نظر ظرفیت کاسه اگر مقیاس خود را سیب زمینی تازه قرار دهیم، شما می توانید به مقدار 0. 8 کیلوگرم(800 گرم) داخل آن سرخ نمایید. در خرید انواع محصولات جانبی خودرو، علاوه بر امکانات باید نقاط ضعف آنها را هم در نظر داشته باشیم.