باتری یو پی اس بهترین قیمت باتری UPS اصل ضمانت اصالت کالا-مستر انرژی پلاس

این پارامتر با توجه به تعداد باتری های یو پی اس بکار رفته و همچنین ظرفیت انها تعیین می شود. با اینکه هم باتری ماشین و هم باتری یو پی اس هر دو باتری با ولتاژ 12 ولت هستند اما تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین در ساختار طراحی و عملکرد آن می باشد. در باتری خودرو نسبت به باتری یو پی اس تعداد پلیت های سربی زیادتر و نازکتر است که موجب بالا رفتن سطح برخورد و واکنش صفحات الکترود با الکترولیت می شود که این امر باعث تولید جریان زیاد در مدت زمان کم می گردد. در حالی که باتری یو پی اس شامل تعداد کمتری از پلیت های الکترود سربی می باشد و همچنین حجم الکترولیت در باتری یو پی اس بسیار بیشتر است، به طوری که واکنش شیمیایی زمان بیشتری برای تولید جریان نیاز دارد.

در صورتی که درجه حرارت ایجاد شده بیشتر از سطح ایمن باشد، سیستم مدیریت وارد عمل شده و باتری یو پی اس یا رشته باتری را با توجه به موقعیت UPS، به روش های مختلفی قطع می کند. همزمان با این موضوع نیز از طریق مانیتور کابینت باتری یو پی اس و هشدار UPS این قطعی را به کاربر اطلاع می دهد. باتری اسید سرب تنظیم شده، از لحاظ سرعتی که در آن ها اکسیژن از صفحه مثبت تکامل پیدا کرده و در صفحه منفی منتشر می شود و در نهایت منجر به تشکیل آب می شود، از سایر انواع باتری UPS متمایز می شوند. منظور از ماندگاری باتری یو پی اس VRLA همان مدت زمانی است که این باتری می تواند در مدار باز بماند، پیش از آن که دیگر با یک بار شارژ نتواند به شارژ کامل برسد. به عبارت بهتر، زمان ماندگاری باتری یو پی اس نسبت به مدت زمانی تعیین می شود که باتری 40 تا 50 درصد ظرفیت خود را به دلیل تخلیه از دست داده باشد. این تجهیز از باتری یا مجموعه ای از باتری ها برای راه اندازی و ذخیره جریان و انرژی استفاده می کنند.

باتری یو پی اس توکان 28 آمپر 12 ولت

باتری های سیلد اسید نیاز به 8 – 10 ساعت زمان برای شارژ دارند و باید در مکان خشک و خنک نگه داری شوند. UPS به طور معمول برای محافظت از رایانه ها، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی و یا سایر تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت قطع ناگهانی جریان برق بسیاری از سازمانها، ادارات، شرکت ها و موسساتی که از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنند با صدمات، تلفات و شاید خسارت های جبران ناپذیری مواجه شوند، در این شرایط به نقش مهم انواع دستگاه های یو پی اس پی می بریم. یو پی اس به معنای ساده علاوه بر ایجاد ثبات و نوسان مشخص در جریان برق، اتصالی میان باطری ها و دکل برقرار می کند. بخش های فعال UPS در برج های متحرک، مراکز سیار، کنترل کننده های دستگاهی و سایر سایت ها نیاز به تامین انرژی دارند که باطری داخلی این نیاز را پشتیبانی می کند. باید بگوئیم بله در کشور ما از 4 دهه قبل توسط شرکت های داخلی تولید انواع باتری خودرویی و باتری منبع تغذیه صورت گرفت.

  • یکی از نشانه‌های رایج تخلیه باتری UPS ، کاهش زمان اجرا هنگام کار در حالت باتری است.
  • یکی از مهم ترین قطعات سیستم ups ، باتری یو پی اس می باشد که کاربران در هنگامی که باتری های دستگاه کارایی خود را از دست می دهند، می توانند یک باتری جدید را خریداری نمایند.
  • حال شما به جای یک محصول گران قیمت با یک مشکل گران قیمت مواجه هستید.
  • باتری مشابهی که در محیط‌های مختلف با پروفایل‌های بار اینورتر متفاوت و قابلیت اطمینان منبع تغذیه استفاده می‌شود، عمر مفید متفاوتی را به دست می‌آورد.

باتری یو پی اس بهترین قیمت باتری UPS اصل ضمانت اصالت کالا-مستر انرژی پلاس

همان طور که گفته شد باتری های یو پی اس از نوع سیلد لید اسید ساکنهستند یعنی باید در جای ثایتی نصب شوند درحالی که باتری خودرو دائما باید در حال حرکت باشد به همین دلیل باتری های یو پی اس برای ماشین مورد استفاده قرار نمی گیرند. باتری های خوردو جوری ساخته و طراحی شده اند که درحال حرکت کار می کنند و کاملا مناسب خوردو ها می باشند به صورتی که اگر خودرو مدت زیادی کار نکند باتری ان خالی می شود. تعویض باتری یو پی اس صبا باتری خود را به کارشناسان ما بسپارید تا با رعایت نکات فنی، این کار را به صحیح ترین شکل برای شما انجام دهند. اما در خصوص فروش باتری یو پی اس خارجی (کره ای ، چینی ، ویتنام ، تایوان) با توجه به مشکلات وارد کردن این برند ها به داخل کشور، که شما عزیزان به خوبی واقف هستید. فروش باتری یو پی اس در سراسر ایران معمولا به دو صورت فروش رسمی و غیر رسمی صورت https://mrenergyplus.com/ می گیرد.

باتری های سرب اسید

ولی تجهیزات وابسطه به این سیستم و یا حتی مهمتر از آن اطلاعات اتاق سرور بسیار ارزشمند تر از این تجهیزات خواهد بود. لذا سعی کنید همیشه قبل از انتخاب محصول نهایی اطلاعات کافی در این خصوص را داشته باشید. ارسال مرسوله ها می تواند بسته به خواست و نیاز مشتری از پست صورت گرفته و یا به وسیله تیپاکس، باربری و حتی اتوبوس انجام شود. علاوه بر این ما برای مشتریان مان که به صورت عمده و در حجم بالا خرید می کنند خدماتی نظیر ارسال رایگان را نیز عرضه می کنیم.

نمایندگی باتری صبا ، باتری یو پی اس مورد نیاز شما را در بهترین سطح کیفیت با ارائه خدمات عالی به دست شما می رساند. نمایندگی صبا باتری تمام باتری های سفارش داده مشتریان عزیز را همراه با گارانتی معتبر با تاریخ تولید جدید تحویل می دهد. و اجزای آن‌ها همچون باتری یو پی اس را با ضمانت و خدمات پس از فروش تولید می‌کند. در سایت ایمن یو پی اس نمونه‌های مختلف منبع تغذیه اضطراری را برای بررسی دقیق‌تر در دسترس شما قرار دارد. بهتر است بدانید شما نباید کیفیت باتری های یو پی اس را براساس قیمت ان ها قضاوت کنید بلکه کیفیت باتری خود به عواملی مانند وزن باتری یو پی اس، طول باتری یو پی اس و تکنولوژی ساخت آن بستگی دارد. هنگامی که سلولی دشارژ می شود، سرب و اسید رقیق دچار واکنش شیمیایی شده که سولفات سرب و آب را تولید می کنند.هنگامی که سلولی نیزشارژ می شود، سرب سولفات و آب تبدیل به سرب و اسید می شوند.

یکی از تجهیزات جانبی یو پی اس کابینت ، کابین یا محفظه باتری میباشد. یو پی اس های باتری خارجی نیاز به محفظه ای جهت سیم بندی و نگهداری باتری دارند. کابینت باطری ها فلزی ساخته میشوند تا دارای استحکام کافی جهت تحمل وزن باطری ها و در مقابل آتشسوزی مقاوم باشند. این تجهیز در ابعاد مختلف بسته به نیاز ( تعداد و ظرفیت باتری های هر دستگاه ) به صورت پیشفرض در بازار موجود میباشد. فروشگاه آنلاین زیپا برند ثبت شده متعلق به شرکت زیرساخت ایرانیان پشتیبان میباشد که با هدف واردات یو پی اس و دیگر تجهیزات برق اضطراری و باکمک نیروی متخصص و جوان اقدام به فروش این محصول در فضای مجازی نمود.

بنابراین، آن است که معمولا توصیه می شود که آزمایش مختصر و مفید به ندرت انجام می شود، مانند هر شش ماه تا یک سال. یکی از نشانه‌های رایج تخلیه باتری UPS ، کاهش زمان اجرا هنگام کار در حالت باتری است. اگر باتری شما حداقل سه سال از عمر آن گذشته باشد، در محیطی با دمای بالا نصب شده باشد یا به دلیل مشکلات مداوم در سرویس، دائماً در حالت باتری کار کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.