انواع دوربین مداربسته

چنانچه دستگاه ان وی آر شما از قابلیت PoE پشتیبانی کند می توانید از این دستگاه برای تغذیه دوربین های مداربسته خود استفاده کنید. با توجه به پایین بودن سرمایه مورد نیاز برای ورود به این شغل، در صورت ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته فنی حرفه ای می توانید در مدت زمان کوتاه به درآمد خوبی دست پیدا کنید. اما در دوربین آنالوگ استفاده از هارددیسک ظرفیت پایین نسبت به دوربین تحت شبکه کافیست. برای دوربین هایی که نور طبیعی وجود ندارد باید از نور سفید استفاده کرد. زیرا استفاده از نور غیر سفید موجب می شود تا رنگ اشیا بدرستی در تصاویر تشخیص داده نشود. دوربین های مخفی در اشیا ordinary معمولی اطراف خانه یا محل کار مخفی شده اند. در تمام زمینهها ضروری بهنظر میرسد؛ یکی از اصلیترین و کارآمدترین سیستمهایی که به شما امکان برقراری نظم و امنیت در محل زندگی، دفتر کار یا حتی اطراف محل اقامتتان را میدهد دوربین مدار بسته است.

یکی از نکات مثبت این دوربین ها انتقال تصویر پر سرعت می باشد که در دوربین مداربسته بیسیم وای فای تاخیر انتقال تصویر 10 الی 20 ثانیه دارند اما ما با این دوربین های دیجی ویرا انتقال تصویر دوربین ها را به 0.5 نیم ثانیه کاهش دادیم تا شما از سرعت بالاتری در انتقال تصویر و هشدار های دستگاه از جمله : دزدگیر دوربین ها یا بازپخش پوشه های ذخیره سازی شده برروی رم یا کنترل دستگاه از راه دور داشته باشید. به طور کلی ارتفاع مناسب نصب دوربین مداربسته بین 2.5 الی 4 متر است اما دوربین های ویژه ایی هستند که به واسطه سخت افزار و نرم افزار های به کار رفته در آن ها می توانند در شرایط خاص در ارتفاعات بالاتر نیز نصب شوند. می­باشد. تا به امروز محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش رسیده است. بانک ها ، دفاتر ، موزه ها ، رستوران ها ، فروشگاه های خرده فروش و سایر مشاغل کانون جرم و جنایت هستند ، زیرا اغلب آن ها پول نقد دارند. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل داراییهای ما خواهد بود، نکتهای هست که اکثر مردم از آن بیاطلاع هستند.

زمانی که شما برای مرور اتفاق مهمی به تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته رجوع می کنید احتمالا حاضرید مبلغ خیلی بالایی پرداخت کنید تا تصویر مناسبی از صحنه مورد نظر، ضبط شده باشد. دوربین خود را به دیوار نصب کنید. با نصب برنامه و اعمال تنظیمات، دوربین به دستگاه شما متصل میشود. به همین دلیل ، این دوربین ها برای برنامه های نظارت بر فضای باز که دوربین های IR قادر به عملکرد مطلوب نیستند ایده آل هستند. دوربین مدار بسته به مربیان این امکان را میدهد تا با توجه به میزان پیشرفت و حرکات اصلاحی روند رشد کودکان و دانش آموزان را برنامه ریزی کنند. در برخی موارد نیز از سیستم های مدار بسته برای سنجش سطح کیفی آموزش مربیان و اساتید توسط مسئولین سیستم های آموزشی استفاده می شود. کارفرما ممکن است تصاویر را با استفاده از سیستم انتقال تصویر توسط اینترنت یا شبکه کنترل نموده و بر فعالیت کارکنانش نظارت داشته باشد. این دستگاه ضبط کننده برای دوربین های تحت شبکه یا IP لازم است تا تصاویر دوربین ها را از طریق شبکه ضبط کند. برای نصب دوربین مداربسته تجهیزات و وسایلی لازم است که در ادامه آنها را توضیح می دهیم این موارد برای آموزش آنلاین نصب دوربین مداربسته نیز کاربردی است.

این روزها اکثر دوربین ها فقط با شبکه 2.4 گیگاهرتز کار می کنند، اگرچه 5 گیگاهرتز رایج تر می شود. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند. در یک مثال ساده دوربین مداربسته با جستجوی پلاک خودرو در پایگاه داده اطلاعات جرایم را به نمایش می گذارد و یا بر عکس با ضبط آن یک تخلف را در پایگاه داده ثبت می کند. همچنین می توانید یک سیستم دوربین مداربسته شبکه را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید . سیستم مدار بسته برای نظارت بر عملکرد کارکنان : که یک کارفرما با استفاده از دوربین های نظارتی نحوه عملکرد یک کارمند را تحت نظر بگیرید و از کیفیت اجرایی وظایف اطمینان حاصل کند.

تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود. یک سوالی ذهن آقای محمدی رو درگیرتر کرده و اونم اینکه که با این بازار کساد و جنس های جورواجور ، چرا فروشنده ها اینطور برخورد می کنن؟ روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد. دوربین مدار بسته علاوه بر کارایی هایی که به صورت معمول و برای جلوگیری از دزدی دارند یک وسیله کاربردی برای والدینی است که مجبورن کودکان خود را در خانه تنها بگذارند. دوربین مداربسته هایک ویژن، نه تنها می تواند سبب تامین امنیت محیط کار شما شود، بلکه با یک کنترل منظم و همچنین استفاده از فناوری های هوش مصنوعی می تواند در محیط های بزرگی چون متروها، شرکت ها، پل های عابر پیاده، جاده ها و بسیاری از بخش های دیگر نی مورد استفاده قرار بگیرد. شکل دوربین باعث می شود افراد بیننده نتوانند تشخیص دهند که جهت دوربین به کدام سمت است، این یک طراحی قوی است که با ایجاد حال و هوای عدم اطمینان، مجرمان را از انجام جرم باز می دارد.

قبل از نصب تجهیزات مطمئن شوید که کابلها، DVR، دوربینها و مانیتور شما با اتصال هر کدام قبل از نصب هر چیزی، کار میکنند. عکسهای با وضوحبالا سوژهها را با وضوح کامل ثبت میکنند. معمولا دوربینهای مدار بسته که تصاویری با وضوح 1080 به بالا ثبت میکنند از کارایی بالایی برخوردار هستند. در صورتی که از این نوع دوربین در خارج از ساختمان استفاده شود، باید درون محفظه قرار گیرد که در مقابل گردوغبار و آب مصون بماند. در زمان نصب دوربین مدار بسته لازم است که یکسری اصول رعایت شود تا ضمن صحیح نصب شدن دوربین مداربسته، این دوربین ها از هرگونه آسیب نیز مصون بماند. بزرگنمایی نوری در این دوربینها به این معنی است که میتوانید از نزدیک روی سوژهها تمرکز کنید. نقشه نصب دوربین را طراحی کنید. حالا نوبت آن است که با توجه به نقشه طراحی شده دوربین را در بهترین مکان نصب نمایید. اولین مرحله از مراحل آموزش دوربین مدار بسته تهیه نقشه است. در زمانی که دوربین مدار بسته تحت شبکه باشد استفاده از دستگاه سوئیچ و کابل شبکه از مدل cat5 و cat6 ضروری است.

اگر قصد دارید صرفا رفت و آمد افراد را بدون در نظر گرفتن جزئیات و ویژگی های منحصر به فرد زیر نظر داشته باشید، پیشنهاد می شود از دوربین مداربسته هایلوک استفاده کنید که قیمت مناسب تری دارد؛ چرا که کار شما را با همین هزینه راه می اندازد. توصیه می کنیم با توجه به ویژگی محیط بهترین دوربین را انتخاب و خریداری کنید. انتخاب مناسب لنز و در نتیجه انتخاب میدان دید دوربین شما، بر محدودهای که میتوانید نظارت کنید تأثیر میگذارد. اگر دوربین مداربسته تان را در ارتفاع بالا تر از 3 متر نصب کنید دوربین شما بازه دید وسیع تری را پوشش خواهد داد و در صورتی که دارای لنز وریفوکال باشد می توانید با کمک یک اپراتور بر روی هر نقطه ایی که نیاز دارید زوم کنید و جزئیات را با وضوحی باور نکردنی رویت کنید.

برای خرید دوربین مداربسته بی سیم دانستن نکاتی چند از مزایا و معایب و آشنایی با ویژگی های دوربین مداربسته، برند و مکان و تجهیزات جانبی آن بسیار لازم است. کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است. خدمات بازرگانی دوربین امنیتی و تجهیزات نظارتی پاساک شامل واردات دوربین نظارتی ، پخش عمده دوربین حفاظتی ، فروش عمده دوربین امنیتی و ارائه قیمت انواع دوربین مداربسته ، فروش دوربین حفاظتی با نازلترین قیمت به مشتریان نهائی دوربین امنیتی، ارائه لیست قیمت دوربین حفاظتی برای همکاران و نمایندگان در سراسر کشور، و ارائه نمایندگی دوربین های نظارتی در سراسر کشور میباشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین مداربسته خیلی کوچک وای فای دار با قیمتی فوق العاده می باشد.

سیگنال دیجیتالی ” سیگنال گسسته در زمان می باشد که احتمالا در یک زمان هایی مقدار ندارد” .مقدار این سیگنال صفر و سایت uncctv.ir یکی می باشد. به عبارت دیگر راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه برای طرفینمانند یک تلفن است. یکی از دیگر تجهیزات دوربین مدار بسته کابل مخصوص برای انتقال ویدیو از دوربین به دستگاه های ضبط کننده DVR و NVR است برای اینکار میتوان از کابل کواکسیال یا سیم آنتن تلویزیون نیز استفاده کرد. برای ایجاد امنیت بیشتر لازمست که حداقل 1تا 3 دوربین، یک دستگاه ضبط کننده DVR و سیم کشی مناسب (کابل BNC) و کابل برق تهیه شود. کابل ها هم باید تا جای ممکن به صورت مخفی یا از داخل لوله کابل کشی کنیم تا امکان از کار انداختن هیچ یک از بخش های سیستم به سادگی فراهم نشود. دوربین های بیسم را میتوان بدون حفاری و کابل کشی براحتی راه اندازی کرد این دوربین ها هر چه از گیرنده ها دورتر شوند کیفیت تصویرشان نیز کاهش پیدا می کند. از نظر قانونی ، اگر دوربین شما مناطقی را که همسایگان شما انتظار حفظ حریم خصوصی دارند ( مثلا اگر دوربین هایتان می توانند اتاق خواب یا حمام آن ها را مشاهده کند ) یا اگر از فیلم برای اهداف غیر امنیتی استفاده می کنید ، مشکلات جدی به وجود خواهد آمد.

بعضی دیگر هم از انرژی باتری تغذیه می کنند و برای شارژ باتری به برق ماشین متصل می شوند و هنگامی که برق ماشین قطع است باتری را منبع تغذیه قرار می دهند . بررسی کنید که دوربین، DVR و مانیتور همگی به منبع تغذیه وصل و روشن شده باشند. دوربین خود را به منبع برق وصل کنید. مانیتور را به DVR وصل کنید. میتوانید به تعداد ورودیهای DVR شما، دوربین را وصل کنید زیرا که به طور خودکار هر دوربینی را که نصب میکنید تصاویر آن نیز ضبط می شود. اطمینان حاصل کنید که کابل های شما به طور ایمن وصل شده اند و ورودی های مناسب برای DVR و مانیتور خود را انتخاب کرده اید. بسته به نیاز خود میتوانید دوربینی متناسب با محیط مدنظر خود انتخاب کنید. دوربین ها انواع گوناگونی دارند اما در زمان خرید بهتر است نکاتی چون کیفیت مورد انتظار خود از دوربین، میزان ناحیه تحت پوشش، تعداد دوربین ها و انتخاب دوربین براساس شکل ظاهریشان را در نظر داشته باشید.

تمامی پارامترهای ذکر شده در زیر باعث افزایش یا کاهش قیمت روز دوربین مداربسته خواهد شد و در انتخاب این محصولات باید در نظر گرفته شود. استفاده از لنز با زوایه باز باعث می شود تا از تعداد کمتری دوربین نیز استفاده کنید. برای حسابرسی های مالی و اعتباری معمولا از دوربین های با لنز زوم و رزولیشن بالا استفاده می شود. البته حتی در منازل هم ممکن است از دوربین مداربسته برای نظارت بر کار پرستار بچه استفاده شود. مطمئن شوید که میتوانید همه ورودیها و خروجیها را به وضوح ببینید و دوربین نزدیک پریز برق است. دوربین را باید در محلی نصب کرد که بتواند مکان مورد نظر شما را پوشش کامل دهد و در صورت نیاز به استفاده از چند دوربین باید مطمئن شد که دوربین ها هم پوشانی ندارند.

این دوربین ها می توانند به صورت زوم و یا به صورت واید روی محل اجرای کار تنظیم شده باشد. نحوه طراحی این دوربین ها طوری است که بیشتر بر روی دیوار نصب می شوند، البته در صورت نیاز زیر سقف نیز می توان آنها را نصب کرد. مراحل نصب دوربین های مدار بسته گوناگون است. برای انتقال تصویر شما باید حتما از اپلیکیشن های مخصوص دوربین مدار بسته برای انتقال تصویر استفاده کرده و آن ها را بر روی گوشی موبایل یا لپتاپ نصب کنید . برای ضبط تصاویر باید دستگاه ضبط کننده DVR را راه اندازی کنید تا تصاویر را بر روی مانیتور بتوانید ببینید. به همین جهت نیاز است به طور دقیق و کامل ویژگی های دوربین ها را بشناسید، تا بتوانید بهترین آن را تهیه کنید. برخی از دوربین ها این امکان را دارند که بتوانید فیلم دوربین را از تلفن و یا لپ تاپ خود مشاهد کنید. توجه داشته باشید که به کدام ورودی متصل میشوید – این ورودی است که برای دیدن دوربینهای خود باید انتخاب کنید. انتخاب اندازه اینچ مانیتور برحسب تعداد دوربین متغییر و سلیقه ای است.