آموزش نصب دوربین مدار بسته

با استفاده از مته برقی محل قرارگیری هر پیچ را سوراخ کنید. همچین اپلیکیشنهایی مانند نرمافزار مدیریت تصاویر V380 و نرمافزار VM Camera نیز برای بسیاری از دوربینهای بیسیم قابل استفاده هستند. دوربین های نظارت صوتی می توانند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. البته با توجه به ساخت انواع دوربینهای مدار بسته و ایجاد تنوع بالا و همچنین وجود رقابت میان سازندگان و طراحان، هر کدام از آنها با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که دارند، از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. دوربین های مدار بسته به علت تنوع زیاد کاربری آنها قیمت های مختلفی دارد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … علاوه بر آن، در صورت بروز مشکل و یا اتفاقات ناگوار در خانه ها، می توانید با مشاهده فیلم های ضبط شده توسط دوربین، افراد را شناسایی کرد. انتخاب مانیتورها بستگی به انتخاب دوربین ها، لنزها و سایراجزای تصویر دارد. یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام انتخاب دوربین باید به آن توجه کنیم، داشتن قابلیت دید در شب در آنها می باشد. یک سر این کابلها به خروجی دوربین و سر دیگر آن به پورتهای ورودی روی DVR وصل میشوند.

در مورد انواع سنسورهای بازار در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ کاملا صحبت کرده ام. در مرحله آخر از نصب دوربین در منزل، اتصالات را کاملا بررسی کنید. دوربین های مداربسته می تواند ما را از خطراتی همچون آتش سوزی و… دوربین اسپید دام (Speed Dome) یکی از قوی ترین دوربین های مداربسته جهت کنترل تردد و بررسی جزییات است. استفاده از سیستم امنیتی منزل برای هر مترمربع، هم گران است و هم ناکارآمد. استفاده از کابلهای BNC ساده است. اگر با خواندن این مقاله هم به فکر خرید دوربین مدار بسته افتاده اید، می توانید به صورت آنلاین دوربین مداربسته دلخواه خود را از فروشگاه ری کم خریداری کنید. شما با تهیه و نصب دوربین، می توانید دید 100 درصدی به محیط دلخواه خود داشته باشید و کارمندان خود را رصد کنید. همچنین اگر در طول روز برای فرزند خود پرستار بچه گرفته اید می توانید به سادگی همواره با استفاده از دوربین های مداربسته، عملکرد آنها را بررسی کنید. این دوربینها که قابلیت نصب لنز جداگانه را دارند، بر خلاف نامشان تنها برای مصارف صنعتی استفاده نمیشوند. خانه یکی از امن ترین نقاط برای هر شخص به حساب می آید و در صورت بروز جرم، جنایت و دزدی درون منزلمان، نه تنها دارایی خود را از دست می دهیم، بلکه موجب برهم خوردن آرامش ما و از بین رفتن اعتماد بین احساس درونی خود و محیط خانه می شود.

به طور معمول برندهای مطرح و با کیفیت در سطح بالا قرار دارند و از قیمت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی دستگاههای ذخیرهساز به دو دسته تقسیم میشود. ۷. منبع تغذیه یا آداپتور : همانطور که مشخص است برای تامین برق دوربین مدار بسته و دستگاه DVR یا NVR استفاده میشود. 3. دستگاه DVR یا دستگاه ذخیره ساز تصاویر می باشد که برای ضبط و بررسی تصاویر استفاده می شود. در هنگام نصب دوربین مدار بسته در منزل باید DVR را در مکانی قرار دهید که دسترسی به آن آسان باشد. این نوع دوربین به دو مدل با سیم و بی سیم تقسیم می شوند و تصاویر دریافتی آن ها به کدهای ۰ و ۱ تبدیل می شوند و این ویژگی امکان ارسال تصاویر به اینترنت را فراهم می کند. دوربین های مدار بسته سیم کارتی از جدیدترین نوع دوربین ها هستند که دارای انتقال تصویر با سرعت بالا هستند. در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. از طرفی نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مجاز، با استفاده از دوربینهای مداربسته امکانپذیر شده است.

اگر برای نصب دوربین در منزل از دوربین بیسیم استفاده میکنید درست است که نیاز به کابلکشی ندارید، اما باید بدانید که؛ برای دسترسی به تنظیمات دوربین بیسیم و کانفیگ کردن آن نیاز به نصب یک نرمافزار یا اپلیکیشن بر روی تلفن همراه دارید. به طوری که به راحتی نتوان به آن دست زد و خرابکاری کرد. در غیر این صورت باران یا رطوبت به دوربین آسیب خواهد زد. ما به سادگی با نصب دوربین های مدار بسته می توانیم اتفاقات در حال انجام و یا اتفاقاتی که در زمان قبل در محلی که دوربین در آن نصب شده است را ببینیم. این به انتهای کابل شما میخورد تا آن را با BNC سازگار سازد. با این روش در انرژی و هزینه صرفهجویی میکنند. احتمالا به منظور تامین امنیت منزل یا محل کار خود مبلغ زیادی هزینه کرده اید و توقع دارید در صورت بروز حادثه، به سرعت قادر باشید به فیلم های دوربین مداربسته دسترسی داشته باشید.

طول کابل هر دوربین نباید از 400 متر بیشتر شود همچنین سعی کنید از کابلهای کیفیت بالا برای انتقال تصاویر استفاده کنید. البته هرچه تعداد دوربین ها بیشتر باشد، شما دید کاملتری نسبت به محیط دارید. در انگلستان ۴٫۲ میلیون دوربین مدار بسته وجود دارد، شهر لندن بیشتر از هر شهر دیگری در جهان دوربین مداربسته دارد. زیرا برخی از دوربینها این قابلیت را ندارند. این انتقال بی سیم تصاویر، منجر به کاهش رزولوشن تصاویر میشود؛ زیرا دستگاههای بی سیم دیگر و نورهای فلورسنت میتوانند سیگنال ویدیویی دوربین مدار بسته آنالوگ را مختلف کنند. دوربین مداربسته بی سیم برای تامین برق خود از یک یا دو کابل استفاده می کند . میتوانید به جای دوربینهای معمولی که نیاز به کابلکشی دارند، از دوربین مداربسته بیسیم استفاده کنید. اما دوربینهای بیسیم بهترین دوربین مداربسته برای منزل برای زمانی است که نیاز به نظارت بر یک محدوده بزرگ نداشته باشید.

اگر از دوربین مداربسته خود در فضای باز استفاده می کنید ، مهم است که محدوده دمایی و همچنین رتبه IP را در نظر بگیرید. این کابل برای جلوگیری از تداخلات الکترومغناطیسی به کار می رود. متوجه شدیم از بهترین راه ها برای جلوگیری بسیاری از جرم، جنایت و حوادث، استفاده از دوربین های مداربسته است. همچنین با قراردادن دوربین مداربسته، از بسیاری دزدی هایی که توسط دزدهای مشتری نما انجام میشود را میتوان جلوگیری کرد. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، شما می توانید با تهیه یک دوربین که از راه دور توسط گوشی همراه قابل کنترل باشد، در هر نقطه ای از دنیا، منزل خود را کنترل کنید. نرخ فریم قابل قبول باید سریعتر از 12 فریم در ثانیه باشد. امکان قابلیت چرخش خودکار برای پایش دائمی محیط نیز در برخی از نمونههای آنها دیده میشود. برای این کار سیگنال آنالوگ به وسیله کارت ضبط ویدئو در کامپیوتر به دیجیتال تبدیل میشد تا امکان ضبط ویدئو در کامپیوتر فراهم شود.

میتوانید هر مدتی را که بخواهید برای ضبط ویدئوها انتخاب کنید ولی این مسئله به هزینه و تجهیزاتی که برای سیستم حفاظتی منزل خود انتخاب میکنید سایت uncctv.ir نیز بستگی دارد. ولی برای آشنایی با آن می توانید از مقاله نحوه راهاندازی و تنظیمات DVR و همینطور آموزش تصویری تنظیمات دستگاه NVR کمک بگیرید. نقشهای حدسی از ابعاد خانهتان بکشید یا اگر نقشه خانه را در دست دارید آن را چاپ کنید. برخی از دوربین ها فقط باید به پریز برق وصل شوند ، در حالی که دوربین های سیم کشی شده به سیستم برق خانه شما متصل می شوند. که بتوانید کابلهای دوربینها را از هرجای خانه به آن متصل کنید. همانطور که در بالا به آن اشاره کردم این نیازها زمانی که یک مشکل بزرگ جانی یا مالی برای ما رخ دهد، خودش را نشان خواهد داد. دوربین های مداربسته 360 درجه می توانند انتخاب مناسبی برای محیط های بزرگ و وسیع باشند. در بحث انتخاب، بررسی قیمتها و برندها، خرید و آشنایی بیشتر با انواع دوربین مدار بسته، مطالبی به شرح زیر درج شده تا شما بازدیدکنندگان گرامی از سایت تخصصی مجموعه دماتجهیز(عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع)، با کمک این نکات بتوانید با اطلاعات کافی، برای انتخاب و خرید انواع دوربین مدار بسته مناسب محیط زندگی یا محل کار خود، اقدام نمایید.

برای نصب کابل شبکه در دوربینهای IP نیر فقط کافی است با یک فشار رو به پایین بر روی زبانه، سوکت سر کابل را داخل پورت جابیندازید. و دوربینهای آی پی با کابل شبکه به پورت RJ45 وصل میشوند. با کمک کارت micro SD می تواند حافظه خود را گسترش دهد ، اما با پر شدن کارت حافظه می توان آن را رونویسی کرد. که برای مشاهده فیلمها باید آن را روی تلفن همراه یا کامپیوتر نصب کنید. لازم به ذکر است که همکاران ما در بخش فروش آماده مشاوره جهت نصب و خرید دوربین های مداربسته مخفی می باشد. همچنین در صورت بروز آتش سوزی، اگر منزل شما بیمه باشد، به سادگی بتوانید خسارت های لازم را دریافت کنید. پیش از آنکه شروع به کابل کشی کنید ابتدا باید مسیر کابل کشی دوربین مداربسته را طرح ریزی کنید به ویژه اگر قصد دارید در چندین نقطه از منزل خود دوربین مداربسته نصب کنید. در غیر این صورت می توانید با کارشناسان فنی ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل کرده و مشاوره پیش از خرید دریافت کنید.

اگر میخواهید یک محدوده بزرگ را تحت نظارت قرار دهید بهتر است دوربینهای معمولی خریداری کنید. بهتر است دوربین را در فاصله 3 متری از سطح زمین نصب کنید. اگر به کمک آموزش های گفته شده نتوانستید موفق شوید، بهتر است از نصاب دوربین مداربسته کمک بگیرید. از فواید خوب دوربین مدار بسته میتوان به کاهش نرخ جرم و جنایت، خطرات و دزدی اموال اشاره کرد. برای مشاوره جهت نصب و راهاندازی و خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته میتوانید با رایکانت تماس بگیرید. محل نصب سیستم دوربین مداربسته باید به گونه ای طراحی شود که با FOV مورد نظر دستگاه تداخل نداشته باشد. حتی با نصب دوربین مداربسته می توان عملکرد و کارکرد تمام کارکنان یک شرکت را زیر نظر گرفت. حتی دیده شده در تاریخ صدای ضبط شده توسط دوربین از خود فیلم دوربین تاثیر زیادتری در پیدا کردن مجرم داشته است. اما این دوربین هرچه از گیرنده امواج وایفای دور شود کیفیت نیز پایین میآید.

برای داشتن یک سیستم حفاظت منزل واقعاً حرفهای، میتوانید کابلها را به وسیله نصب داکت بر روی دیوار یا داکت کف خواب بر روی زمین، به سمت دستگاه DVR هدایت کنید. همچنین اگر وسایل منزل خود را بیمه کرده باشید در صورت بروز حادثه و داشتن حق بیمه، روند خسارت گرفتن بسیار ساده تر می شود. در ادامه ما به چند ویژگی و تاثیر غیر مستقیمی که نصب دوربین مداربسته در مکان های مختلف می گذارد اشاره کرده ایم. البته نوع برندهای خارجی و برندهای ایرانی دوربین مداربسته نیز تاثیر زیادی بر لیست قیمت دوربین مداربسته دارند. دوربین های مداربسته در این روزها نقش زیادی در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سرتاسر جهان بر عهده دارند.

و امکان بررسی خانه از طریق یک برنامه را فراهم میکند. بهترین زاویه هر اتاق معمولاً نگاه کردن به پایین از گوشه ای است که سقف به دیوارها می رسد. با نصب دوربین در منزل با قابلیت Motion Sensing، دوربین فقط وقتی شخصی در اتاق یا محیط است فیلم میگیرد. بر خلاف فروشگاه های دوربین های کوچک و ریز این فروشگاه از انبار داری حرفه ای برخوردار است و تمام دوربین های MiniDv موجود در فروشگاه موجود است و شما می توانید با خیال راحت دوربین مورد نظر را خریداری کنید. یکی از مزیت های دوربین مداربسته سامسونگ سهولت در استفاده از تجهیزات آن است. فاصله بین NVR و دوربین IP آن تقریبا محدود است. در مدل های قدیمی دوربین مداربسته وریفوکال موتورایز قابلیت اتو فوکوس وجود نداشت با این وجود از پشت دستگاه NVR فوکوس این دوربین ها نیز قابل تنظیم است. استفاده از دوربین مدار بسته در منزل و یا محیط کار شما، می تواند خیال شما را از بابت نفوذ دزدان و یا بروز حادثه مطمئن کند.

بنابراین باید اولویتبندی کنید که میخواهید بیشتر چه مناطقی در دید باشند. بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند . بعضی از دوربینها دارای لنتهای چسبنده هستند که میتوانید دوربین را به دیوار بچسبانند. به طوری که همه ورودی و خروجیها را با وضوح ببینید. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. کلا هر کسی به شما گفت که با دوربین های من می تونین تصاویرتون رو به راحتی روی موبایل یا کامپیوترتون ببینین، تو دلتون بهش بگین خودتی. دوربین مدار بسته از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت تصویری که انتقال می دهد به چند نوع تقسیم می شود، که برای خرید دوربین مداربسته مناسب باید با کاربرد انواع دوربین های مدار بسته آشنا باشید. مدل C-mount به دلیل اینکه میتواند لنزهای گوناگون را ساپورت کند برای محیطهای بسیار بزرگ مناسب است. به دلیل استفاده از فرمت تصویربرداری فشرد شده و همچنین نیاز نبودن با استفاده از دو کابل مجزا برای برق و انتقال داده، دوربین مداربسته هایک ویژن در هر جایی قابل استفاده است.

مصدر : محافظ بنك عدن المركزي سيوقع اليوم على هذا الامر. Link. Tham gia làm việc tại nhà.