آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop صفر تا صد مکتب خونه

شما با خرید فیلم آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام در فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید به راحتی یاد بگیرید چطور بهترین و جذاب ترین پست ها و استوری ها را بسازید و فالور های بیشتری را جذب کنید. خرید همین قسمت از پکیج آموزش کامل فتوشاپ ۲۰۲۰ هرآنچه برای طراحی های اینستاگرام در فتوشاپ نیاز است بدانید را در اختیارتان قرار میدهد و شما میتوانید با یک دانش ابتدایی از فتوشاپ به راحتی در اینستاگرام به فعالیت های خود رنگ و بوی تازه ای بدهید. شما میتوانید تمام این نکات آموزشی را از سایت های مرجع خارجی نیز دریافت کنید. البته باید این نکته را بدانید که در بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در جهان مانند سایت udemy شما باید با هزینه های بسیار بالاتری کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید. به همین دلیل بهترین کار این است که ابتدا تمام ۱۴۵ قسمت فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای رایگان آریا تهران را دانلود کنید و در صورتی که از نحوه تدریس استاد رضایت داشتید اقدام به خرید و دانلود آموزش فتوشاپ با هزینه ای بسیار کمتر از سایت های خارجی کنید. همان طور که میدانید طراحی بروشور در فتوشاپ علاوه بر آن که نیاز به آموزش تخصصی دارد نیاز به قوه خلاقیت بالایی نیز دارد که اساتید ما با انجام تمارین زیاد این خلاقیت را به شما میدهند.

آموزش مبانی روتوش چهره در فتوشاپ (پکیج 1 )

آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop صفر تا صد مکتب خونه

آموزش های شما رو توی این ویدئوها به طور کامل یاد گرفتم حتی تو سیستمم هم ریختم بازم هر موقع وقت می کنم میرم و دوباره تمرین می کنم ولی متاسفانه نمی‌تونم کار پوسترو انجام بدم نیاز دارم که از یکی یاد بگیرم. باشه اگه شما نمی تونین کمکم کنین میرم جای دیگه دنبال یاد گیری. از شما هم ممنونم که این آموزش عالی رو گذاشتین اجرتون با خدا. اما در قسمت ۲۸ درس آموزش های رایگان فوتوشاپ ۲۰۲۱ تا درس هشتم دانلود کردم بعدش اجازه دسترسی نمیده حتی اونایی که قبلا دانلود کرده بودم هم بازم دانلود نمیشه یعنی اجازه دسترسی نمیده .اگه امکان داره این مشکل و حل کنید ممنون. این نرم‌افزار علاوه بر اینکه در صنعت گرافیک بسیار پرکاربرد است، می‌توان گفت که تقریباً در تمام صنایع برای مدلسازی‌های خاص و پیاده‌سازی‌ایده‌ها به شدت مورد توجه است و برای بسیاری از افراد در صنایع مختلف نیازی مهم و حیاتی به شمار می‌رود. فتوشاپ به شما اجازه می دهد تا با استفاده از ابزار Gradient یک انتقال تدریجی بین دو یا چند رنگ انجام دهید.

آموزش فتوشاپ طراحی کارت ویزیت بنر و پوستر

وجود عملکردهای خودکار در آن یکی دیگر از ویژگی هایی است که شما پس از آموزش صفر تا صد فتوشاپ متوجه آن میشوید. استفاده از برنامه ی فتوشاپ طیف گسترده ای از محیط پیرامون ما را در بر می گیرد. بله فیلمسازان، شاید بهتر باشد این رو یادآوری کنیم که شما بیشتر امکاناتی رو که در فتوشاپ برای کار بر روی عکس در اختیار دارید را برای کار بر روی فیلم هم در اختیار خواهید داشت. لازم به ذکر است که در ساخت جلوه های ویژه، بافت های مخصوص برای نرم افزار های 3 بعدی و کار بر روی آبجکتهای 3 بعدی به طور مستقیم در فتوشاپ امکانات بسیار زیادی تعبیه شده است.

یکی از مهارت هایی که میتواند شما را به درامد بالایی برساند فتوشاپ با کارهای گرافیکی گوشی میباشد. در بخش هایی از فیلم هایی که در این صفحه قرار داده شده است رتوش و ادیت تصاویر آموزش داده شده است که شما میتوانید به عنوان آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان از آن ها بهره ببرید. اگر سوالی در این اموزش ها دارید و یا میخواهید آموزش جامع تری برای این بخش تهیه شود میتوانید در بخش نظرات اعلام کنید تا همکاران ما برای تهیه فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان اقدام کنند. یکی از کار هایی که برای جذب فالور در اینستاگرام میتوانید انجام دهید آپلود عکس های باکیفیت میباشد اما معمولا وقتی عکس ها را در اینستاگرم آپلود میکنید کیفیت آن ها کاهش پیدا میکند.

  • برای کسانی که می خوان فوتوشاپ رو از پایه یاد بگیرند فوق العاده هستش حتما پیشنهاد می شه بخرن.ولی اگر می خوان که توی فوتوشاپ مهارت بیشتری به دست بیارند بایذ به سراغ دیگر پکیج های این سایت بروند.
  • اگر به دنبال کار در زمینه هنری هستید گذراندن دوره فتوشاپ را به شما پیشنهاد میکنیم.
  • شما میتوانید تمامی این فصول را به تنهایی به صورت مجزا خریداری کنید و هم میتوانید پکیج کامل آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ را به صورت یکجا خریداری کنید و صفر تا صد فتوشاپ را آموزش ببینید.
  • برای مطالعه تمام مقالات آموزشی فتوشاپ میتوانید به اینلینک مراجعه کنید.

درضمن کسانی که میکن دانلود نمیشه کرد یا لینک فلان فایل خرابه شاید نمیدونن . بسیاری از افراد فتوشاپ را جهت طراحی بصری سایت خود بر می‌گزینند. در این مواقع شما نیاز خواهید داشت تا متن‌هایی را به صورت پیشفرض تولید کنید. برای آنکه وقتتان گرفته نشود می‌توانید یک فایل متنی درست کرده و سپس از منوی بالا به بخش Type بروید. در اینجا گزینه Paste Lurem Ipsum را برگزینید تا چندین نوشته طولانی به این فایل متنی اضافه شوند. ابتدا با کلید میانبر Shift + Ctrl + A وارد بخش Camera Raw Filter شوید.

ابزار Freeform Pen به شما این امکان را می‌دهد که خطوط و اشکال را به صورت آزاد ترسیم کنید. وقتی شما با این ابزار، شکلی را رسم می‌کنید، نقاطی به نام انکر پوینت به طور خودکار به آن اضافه می‌شوند تا بتوانید به کمک این نقاط، اندازه و موقعیت خطوط را تغییر دهید. با ابزار Blur می‌توانید هر قسمتی از تصویر که می‌خواهید تار و محو کنید.

تغییر اندازه ناحیه انتخاب در فتوشاپ

شما علاوه بر چهره انسان می توانید اشیا و یا هر نوع عکسی که مد نظر دارید را ادیت کنید. حتی می توانید عکس های گرافیکی ای را که دوست دارید از طریق این نرم افزار درست کنید. نرم افزار ادوب فتوشاپ در نسخه های جدیدش فضایی بهتر را ارائه کرده است. از این طریق کاربران این نرم افزار بیشتر به کار فتوشاپ علاقه مند شده اند زیرا می توانند بیشتر کارهای لازم را در این نرم افزار انجام دهند.

از سمت چپ پنجره باز شده وارد زبانه File Handling شده و سپس تیک گزینه Disable Compression of PSD and PSB Files را بزنید. فایل‌های شما پس از گذشت چند ثانیه به صورت فشرده شده در خواهند آمد و بدین وسیله می‌توانید خیلی سریع‌تر آن‌ها را ذخیره کنید. اگر قصد دارید که یک تیکه از عکسی را به تصویر دیگری و به تب دیگری از فتوشاپ انتقال دهید، کافیست تا به وسیله ابزار انتخاب، آن را انتخاب کرده و سپس آن را به دیگر پروژه یا تب موجود درگ دراپ کنید. قاعدتا به دلیل ساختار این نرم افزار قدرتمند اون رو در سیستم عامل های لینوکس و اندروید یا حتی ios نمی بینیم! پس همه اون نرم افزارهایی که تحت عنوان فتوشاپ توی گوشی هاتون دارید سوء تفاهم هستن.

Dies.