زنگ درب هوشمند با لنز دوگانه را بر اساس Ingenic T40 جدا کنید

ما قصد داریم زنگ درب هوشمند پرچمدار با لنز دوگانه را جدا کنیم، این زنگ در هوشمند دارای دو دوربین شامل دوربین اصلی 4 مگاپیکسلی و ثانویه 1 مگاپیکسلی است. لکه ها این تصویر با کیفیت فوق العاده 2.5K، وضوح تصویر 2560×1440، کیفیت تصویر بالا را ارائه می دهد، همچنین از دید در شب پشتیبانی می کند، فاصله می تواند تا 5 متر برسد، می تواند به طور خودکار بین حالت رنگی و تک رنگ جابجا شود.

علاوه بر پاسخگویی از راه دور از طریق تلفن های هوشمند، بسیاری از عملکردهای هوشمند از جمله تشخیص بسته هوش مصنوعی، تشخیص پرسه زدن، تشخیص انسان نما با هوش مصنوعی، تشخیص بازدیدکننده با هوش مصنوعی، تشخیص حرکت را نیز ارائه می دهد. زنگ درب هوشمند دارای باتری داخلی 9000 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ کامل محصول را قادر می سازد تا 6 ماه کار کند.

زنگ درب هوشمند با لنز دوگانه با ایستگاه پایه بی‌سیم

نمای نزدیک از دوربین اصلی

دوربین اصلی، 4 مگاپیکسل، وضوح 2.6K Super HD، سنسور حرکت PIR و LED های مادون قرمز زیر پوشش قرار دارند.

نمای نزدیک از دوربین ثانویه

دوربین اصلی، وضوح 1 مگاپیکسلی، شامل دو LED مادون قرمز در اطراف دوربین.

نمای جانبی زنگ درب هوشمند با لنز دوگانه

در یک طرف زنگ درب هوشمند سوراخ هایی برای اسپیکر تعبیه شده است، در سمت دیگر محصول نیز یک پورت Type-C برای شارژ باتری تعبیه شده است.

دوربین اصلی را جدا کنید

درب پشتی زنگ هوشمند برداشته شده است

بسته باتری داخل زنگ درب هوشمند

بسته باتری قابل شارژ لیتیوم یون مدل 21700-1S2P، ولتاژ 3.6 ولت، ظرفیت نامی 8700 میلی آمپر ساعت 31.32 وات ساعت، ظرفیت اسمی 9000 میلی آمپر ساعت، 32.4 وات ساعت، ولتاژ شارژ محدود 4.2 ولت، سازنده: Lorestartech.

مشخصات بسته باتری

صفحه اصلی زنگ درب هوشمند

برد اصلی و روکش جلو

نمای نزدیک از جلد جلو

نمای یک طرف صفحه اصلی

صفحه اصلی زنگ درب هوشمند

دوربین پایین

تمام بردهای PCB زنگ درب هوشمند

دوربین اصلی زنگ درب هوشمند

دوربین اصلی زنگ درب هوشمند

سنسور حرکت PIR در زنگ درب هوشمند

حسگر مادون قرمز Nicera P824M که تغییر انرژی مادون قرمز در محیط را برای تشخیص حرکت انسان حس می کند.

درایور فیلتر IR-CUT LN8502

LN8502 یک درایور IR-CUT با ساختار فشار کش یکپارچه است که سیگنال‌های کنترلی را از MCU دریافت می‌کند و سیگنال‌های منطقی مربوطه را برای ارائه توان مناسب به موتور ارسال می‌کند. LN8502 دارای حفاظت یکپارچه در برابر دمای بیش از حد است تا جریان بار را هنگامی که دمای داخلی مدار از مقدار تنظیم شده (معمولاً 150 درجه سانتیگراد) فراتر می رود، خاموش کند. هنگامی که دمای اتصال مدار به دمای از پیش تعیین شده کاهش می یابد (معمولاً 130 درجه سانتیگراد)، مدار به عملکرد عادی باز می گردد، اما مدار دارای حفاظت اتصال کوتاه نیست.

آی سی NVDC SGM41511

شارژر باتری تک سلولی 3A با کنترل SGM41511 I2C با قابلیت ولتاژ ورودی بالا و مدیریت مسیر تغذیه با ولتاژ DC (NVDC). SGM41511 از شارژ سریع و محدوده ولتاژ ورودی گسترده ای برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های قابل حمل پشتیبانی می کند. برنامه نویسی I²C آن را به یک راه حل بسیار انعطاف پذیر برای طراحی منبع تغذیه و شارژر تبدیل می کند.

تراشه تقویت کننده صوتی Broadchip BCT8933

BCT8933 یک تقویت کننده صوتی قدرتمند کلاس T است. با استفاده از الگوریتم صوتی منحصر به فرد مدولاسیون توان دیجیتال (DPM)، به طور موثر نویز صدا را حذف می کند، دامنه دینامیکی سیگنال را افزایش می دهد که کیفیت و حجم صدا را تا حد زیادی بهبود می بخشد. BCT8933 شامل یک مبدل پمپ شارژ 2 برابری داخلی است که ولتاژ تغذیه 6.3 ولت را تولید می کند. این می تواند محدوده خروجی سیگنال صوتی وسیع تری را نسبت به تقویت کننده کلاس D سنتی که مستقیماً به باتری متصل است، ارائه دهد. BCT8953 می تواند توان خروجی 2 وات را به بار 8 اهم از ولتاژ باتری 4.2 ولت ارائه دهد.

زنگ درب هوشمند با لنز دوگانه را بر اساس Ingenic T40 جدا کنید

سنسور لوکس/نور

LED مادون قرمز زنگ درب هوشمند

دکمه تماس زنگ درب هوشمند

میکروفون زنگ درب هوشمند

آی سی LN5685

درایور LED کم نور 5 کاناله Natlinear LN5685 PWM یک بایزر جریان ثابت با افت کم و قابل تنظیم برای رانندگی LED است. 5 خروجی بارش جریان افت ولتاژ پایین، هر کانال جریان ثابت ایستاده، آسیب یک طرفه روی کانال های دیگر تأثیر نمی گذارد، فلاش نور، تداخل الگوی افقی، EMI ساده ناشی از تعویض درایور LED را حل می کند. جریان خروجی قابل تنظیم است، از حفاظت مداوم دما، عدم تطابق کوچک بین کانال ها و خطی بودن بالای تنظیم ولتاژ پشتیبانی می کند. کاهش نور از طریق PWM.

زنگ درب هوشمند با لنز دوگانه را بر اساس Ingenic T40 جدا کنید

کنترلر PWM DC/DC LN3440

رگولاتور ولتاژ DC/DC یکپارچه Natlinear LN3440 تک اندوکتانسی باک بوست، مدار از حلقه کنترل PWM حالت جریان، تقویت کننده خطا، مقایسه کننده و سوئیچ قدرت و سایر ماژول ها تشکیل شده است. این تراشه با یک سوئیچ داخلی 1.2 آمپری و مدار حفاظت از شروع نرم، در یک محدوده بار گسترده به طور موثر و پایدار کار می کند. تا 95 درصد راندمان تبدیل می تواند به طور موثر عمر باتری را افزایش دهد. ولتاژ خروجی را می توان با تنظیم دو مقاومت اعمال شده تنظیم کرد.

تراشه وای فای کم مصرف AltoBeam ATBM6441

پردازنده وای فای کم مصرف AltoBeam ATBM6441، از 2.4 گیگاهرتز 1T1R، پروکوتول IEEE802.11 b/g/n، تعبیه شده با فلش رام 2 مگابایتی (16 مگابیت)، پشتیبانی از Wi-Fi نگه داشتن زنده و بیدار شدن از راه دور.

جدا کردن زنگ درب هوشمند با لنز دوگانه بر اساس Ingenic T40 جدا کردن زنگ درب هوشمند با لنز دوگانه بر اساس Ingenic T40

Ingenic T40 SoC

پردازنده برنامه کاربردی AIoT ویدیویی Ingenic T40 4K، با استفاده از پردازنده معماری دو هسته ای XBurst2 1.2 گیگاهرتز، پردازنده داخلی RISC-V با فرکانس 600 مگاهرتز، موتور هوش مصنوعی با قدرت محاسباتی یکپارچه 8TOPS. ISP از پردازش ویدیوی 4K، حداکثر رزولوشن 3840×2160، پشتیبانی از ورودی سنسور دوگانه، و پشتیبانی از دو ورودی همزمان 4M پشتیبانی می کند. کدک صوتی داخلی، از ورودی های AMIC دوگانه پشتیبانی می کند. همچنین دارای طراحی رابط غنی برای پاسخگویی به انواع برنامه های کاربردی بینایی متفاوت است.

تراشه رام Winbond W25Q256JV

حافظه فلش سریال W25Q256JV (256M-bit/32MB) یک راه حل ذخیره سازی برای سیستم با فضای محدود، پین ها و قدرت ارائه می دهد. سری 25Q انعطاف پذیری و عملکردی فراتر از دستگاه های فلش سریال معمولی ارائه می دهد. آنها برای سایه زدن کد به رم، اجرای کد مستقیم از Dual/Quad SPI و ذخیره صدا، متن و داده ایده آل هستند. این دستگاه با یک منبع تغذیه 2.7 ولت تا 3.6 ولت با مصرف جریان کمتر از 1uA برای قطع برق کار می کند.

منبع: https://www.unifore.net/ip-video-surveillance/disassemble-dual-lens-smart-doorbell-based-on-ingenic-t40.html

Useful reference for domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd. Climbing personal mountains.