نکات امنیتی در مورد املاک تجاری و مسکونی شیکاگو

آخرین به روز رسانی در 23 نوامبر 2023

شیکاگو مکانی عالی برای زندگی است و نه فقط به خاطر بهترین پیتزای دنیا. شیکاگولند با پارک های باشکوه، ورزش و سرگرمی، و بله، غذاهای باورنکردنی، به یکی از بزرگترین مناطق شهری در کشور تبدیل شده است. با این حال، هر جا که جمعیت افزایش می یابد، نگرانی های امنیتی نیز افزایش می یابد.

شیکاگو با میانگین بیش از 23 جرایم ملکی به ازای هر 1000 ساکن، بیش از 64000 سرقت، سرقت وسایل نقلیه موتوری، اعمال آتش‌سوزی یا خرابکاری، سرقت و سایر جرایم دارایی خصوصی را در سال 2021 تجربه کرد. از آن زمان اوضاع خیلی بهتر نشده است. در سال 2022، 6168 سرقت رخ داده است که نسبت به سال 2021 نزدیک به 20 درصد افزایش داشته است.

بنابراین، برای محافظت از اموال خود در برابر جرم چه کاری می توانید انجام دهید؟ بیایید به نحوه ایمن سازی خانه در شیکاگو خود بپردازیم و خطر جرم و جنایت اموال را به حداقل برسانیم و در عین حال به بودجه دلخواه خود پایبند باشیم.

ارزیابی وضعیت امنیتی فعلی شما

چندین تدابیر امنیتی مختلف برای شما وجود دارد. از سیستم‌های DVR یا NVR گسترده گرفته تا دوربین‌های Wi-Fi مستقل و زنگ‌های ویدیویی، راه‌حل‌های بسیار خوبی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا خانه خود را ایمن کنید – مهم نیست که بلندپروازی‌های شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد.

از کجا شروع کنیم

برای ارزیابی نیازهای امنیتی خود، با شناسایی مناطق آسیب پذیر خانه خود و هر ملکی که می خواهید تحت نظر باشید، شروع کنید. به طور معمول، این شامل تمام درها و پنجره های سطح زمین می شود. از آنجایی که سارقان تمایل دارند مسیری را انتخاب کنند که کمترین مقاومت را داشته باشد، معمولاً نقاط ورودی سطح زمین را ترجیح می دهند، به ویژه آنهایی که از دید خیابان پنهان هستند.

بسته به ملک خود، ممکن است بخواهید گاراژها، راهروها، سوله ها یا سایر مناطق مورد علاقه را نیز ایمن کنید. در اطراف خانه خود قدم بزنید و به این فکر کنید که سارقان ممکن است بخواهند وارد کجا شوند و چگونه می توانید آن مناطق را به بهترین نحو کنترل کنید.

آناتومی یک سیستم امنیتی خانه قوی

ایده‌آل برای شیکاگو، سیستم‌های امنیتی خانه که شامل دوربین‌ها و دستگاه‌های ضبط می‌شوند می‌توانند به محافظت از زندگی‌ای که برای خود ساخته‌اید کمک کنند – مطمئن شوید خانه، اموال و خانواده‌تان ایمن هستند. سیستم‌های امنیتی معمولاً شامل مجموعه‌ای از دوربین‌ها و یک ضبط‌کننده ویژه است که فیلم‌های ویدئویی را ذخیره می‌کند. دو نوع سیستم امنیتی وجود دارد، سیستم های DVR و NVR.

سیستم های امنیتی DVR (ضبط فیلم دیجیتال). برای دهه ها وجود داشته اند. آنها قابل اعتماد و نسبتا ارزان هستند، اما محدودیت های خاصی دارند. سیستم های DVR از دوربین های آنالوگ سنتی استفاده می کنند که باید از طریق کابل های کواکسیال به ضبط کننده متصل شوند. این بدان معنی است که سیستم های DVR باید از طریق خانه سیم کشی شوند و نصب چالش برانگیزتری ایجاد کنند.

مطمئناً این امکان وجود دارد که یک نصاب مورد اعتماد سیستم امنیتی DVR شما را راه اندازی کند، اما این راحتی هزینه دارد. و از آنجایی که کابل های کواکسیال نسبتاً سفت و سخت هستند، محدودیت هایی برای نصب دوربین های آنالوگ خود وجود دارد.

سیستم های امنیتی NVR (ضبط ویدئو شبکه). جدیدتر هستند و قابلیت های بیشتری دارند. از آنجایی که سیستم‌های NVR از دوربین‌های پیشرفته IP (پروتکل اینترنت) استفاده می‌کنند، بیشتر سرمایه‌گذاری هستند تا سیستم‌های DVR. با این حال، آنها همچنین عملکرد هوشمند و تجزیه و تحلیل ویدئویی بهبود یافته دارند و می توانند سیگنال های ویدئویی را به صورت بی سیم به ضبط کننده منتقل کنند. با استفاده از انتقال بی سیم، می توانید یک سیستم نظارت بی سیم بسیار انعطاف پذیر راه اندازی کنید.

دوربین های IP همچنین می توانند از طریق کابل های اترنت به ضبط کننده متصل شوند و یک سیستم سیمی ایجاد کنند. کابل‌های اترنت نسبت به کابل‌های کواکسیال سختی کمتری دارند، بنابراین حتی یک سیستم NVR سیمی نیز انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سیستم DVR خواهد داشت.

علاوه بر کل سیستم‌های امنیتی، محصولات دیگری نیز وجود دارند که پوشش نظارتی متوسط‌تری را ارائه می‌دهند – یا می‌توانند در سیستم‌های امنیتی موجود، مانند زنگ‌های ویدئویی، گنجانده شوند.

دوربین های مستقل برای نظارت بر چند منطقه به خوبی کار می کند، و یک راه ساده و مقرون به صرفه برای زیر نظر گرفتن مناطق مورد توجه ارائه می دهد. آنها با ذخیره فیلم مستقیماً در فضای ابری یا در برخی موارد کارت MicroSD کار می کنند و نیازی به ضبط کننده ندارند.

دوربین‌های مستقل Wi-Fi وجود دارند که فیلم‌ها را از طریق Wi-Fi منتقل می‌کنند، اما همچنان برای کارکردن باید به منبع برق نزدیک متصل شوند – مانند یک پریز یا یکی از پانل‌های خورشیدی با طراحی خاص ما. دوربین‌های مستقل بی‌سیم نیز وجود دارند که با باتری کار می‌کنند و نیازی به اتصال فیزیکی ندارند و امکان تطبیق پذیری بیشتری را فراهم می‌کنند.

زنگ های تصویری زنگ‌های معمولی را جایگزین کنید و نه تنها فیلم‌های نظارتی از ایوان جلویی خود را به شما ارائه می‌دهد، بلکه هشدارهای فعالیت در زمان واقعی و توانایی برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان را نیز به شما می‌دهد. با وضوح کافی، زنگ‌های ویدئویی می‌توانند چهره‌ها، پلاک‌ها و سایر جزئیات مهم را آشکار کنند.

دزدگیر درب و پنجره هنگامی که یک نقطه ورودی به خانه شما باز شده است، سیگنال دهید. این واحدهای حسگر به نصف تقسیم می‌شوند که یک نیمه به در یا پنجره و نیم دیگر به قاب متصل می‌شوند. این نیمه ها در کنار هم قرار می گیرند و تنها زمانی از هم جدا می شوند که در یا پنجره باز شود. این یک هشدار یا زنگ هشدار را ایجاد می‌کند و زمانی که شخصی وارد خانه می‌شود مشخص می‌شود.

این آلارم ها را می توان برای ارائه هشدارهای راحت و قابل اعتماد فعال و غیرفعال کرد.

آنچه که هر سیستم امنیتی خانه شیکاگو باید شامل شود

اگر به سیستم‌های DVR یا NVR، دوربین‌های مستقل، زنگ‌های ویدیویی، یا زنگ درب و پنجره علاقه‌مند هستید، گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارد. مهم است که محصولاتی را انتخاب کنید که هوشمندانه‌ترین و کاربرپسندترین ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا برای آرامش نهایی به خانه خود متصل بمانید.

بنابراین، چه نوع ویژگی ها و قابلیت هایی را باید جستجو کنید؟ وقتی صحبت از دوربین های امنیتی به میان می آید، چیزی می خواهید که هشدارهای قابل اعتماد و فیلم هایی با وضوح بالا ارائه دهد. به این ترتیب، فقط در لحظات علاقه به شما اطلاع داده می شود – نه یک برند درختی که در باد می وزد – و می توانید جزئیات مهم مانند چهره ها و پلاک ها را شناسایی کنید. سیستم NVR SWNVK-88680W4FB Swann دارای حسگر حرارت و حرکت True Detect™ برای هشدارهای قابل اعتماد و ویدیوهای خیره کننده 4K است.

اگر نه تنها به گرفتن فیلم، بلکه ترساندن مهمانان ناخواسته علاقه دارید، می توانید دوربینی با چراغ و آژیر انتخاب کنید. دوربین امنیتی Swann SWNHD-900PT Pan & Tilt دارای نورافکن های روشن، چراغ های چشمک زن قرمز و آبی، صدای دو طرفه و آژیر بلند است که از فعالیت های ناخواسته جلوگیری می کند.
همچنین مهم است که محصولات امنیتی را به دست آورید که بتوان آنها را با هم ادغام کرد. به این ترتیب، می توانید سیستم خود را در طول زمان گسترش دهید و همه چیز را از یک رابط ساده کنترل کنید – مانند برنامه امنیتی Swann، که می تواند برای مشاهده فیلم زنده، صحبت از طریق صدای دو طرفه، تنظیم آلارم و موارد دیگر استفاده شود. اگر می‌خواهید به‌جای اینکه محصولات را در طول زمان به هم بچسبانید، با یک کیت بزرگ شروع کنید، سیستم SODVK-446804SLWDB DVR Swann با چهار دوربین 1080p، دو زنگ هشدار در یا پنجره، و یک زنگ ویدیویی درب را بررسی کنید.

امنیت املاک تجاری در شیکاگو

وقتی به نگرانی‌های امنیتی تجاری و مسکونی شیکاگو فکر می‌کنید، باید تفاوت‌های کلیدی را در نظر بگیرید. به طور کلی، برای کسب و کارها ایده خوبی است که سیستم های سیمی قابل اعتماد را انتخاب کنند که برای پوشش نظارت دائمی و مداوم مناسب تر هستند.

سیستم های سیمی برای جلوگیری از برخی نگرانی های مرتبط با وای فای، مانند اتصال بد، قطع شدن وای فای، یا حتی دستکاری، عالی هستند. و با فعالیت های بسیار زیادی که در داخل و خارج از کسب و کار ثبت شده است، دیگر لازم نیست نگران شارژ مجدد دوربین هایی باشید که اغلب فعال می شوند.
همچنین ایده خوبی است که سرویس‌های نظارت حرفه‌ای مانند Swann Secure+ Pro Monitoring را در نظر بگیرید، که از تیمی از متخصصان نظارت برای دسترسی و اقدام در برابر تهدیدات امنیتی استفاده می‌کند.

انتخاب درست: انتخاب یک سیستم امنیتی و ارائه دهنده

اکنون که گزینه های امنیتی در دسترس شما را درک کرده اید، آماده هستید تا تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است. چه به یک سیستم امنیتی قوی و چه فقط به چند دوربین یا آلارم علاقه مند باشید، اتخاذ اقداماتی برای محافظت از خانه انتخابی عالی است.

انتخاب یک تامین کننده امنیت

اطمینان حاصل کنید که یک شرکت امنیتی پیدا کرده اید که طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد. با تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت، مهم است که ارائه دهنده امنیت شما جدیدترین و پیشرفته ترین ویژگی ها را ارائه دهد و به شما امکان می دهد موثرترین پوشش ممکن را دریافت کنید. در عین حال، دسترسی به محصولات ابتدایی تر و مقرون به صرفه تر نیز بسیار مهم است.

Swann هر چیزی را ارائه می دهد، از یک سیستم DVR با دو دوربین بسیار مقرون به صرفه تا یک سیستم NVR با 16 دوربین پیشرفته با وضوح 6K Mega HD، و تضمین می کند که همه به بهترین راه حل های امنیتی دسترسی دارند.

ملاحظات مهم دیگر؟ هزینه های اشتراک برخی از ارائه دهندگان امنیت خانه هزینه های اشتراک مستمری را دریافت می کنند که نیاز به استفاده مداوم از خدمات نظارتی با محصولات خود دارند. این می تواند یک تعهد بزرگ باشد، و هیچ انعطافی ارائه نمی دهد اگر تصمیم بگیرید که نظارت حرفه ای برای شما مناسب نیست – یا در بودجه شما نیست.

Swann به هیچ گونه اشتراک یا هزینه های مداوم نیاز ندارد، اما خدمات نظارتی را برای علاقه مندان ارائه می دهد. به این ترتیب، می توانید از پرداخت هزینه برای خدمات ناخواسته اجتناب کنید، یا نظارت حرفه ای را بدون تعهد کامل به آن بررسی کنید.

نصب و نگهداری – حرفه ای در مقابل DIY

بسته به سیستم امنیتی که انتخاب می کنید – و توانایی های دست ساز شما – ممکن است بخواهید نصب حرفه ای را انتخاب کنید. نصب حرفه ای عملکرد مطلوب را تضمین می کند و در عین حال در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند.

با این حال، این یک هزینه اضافی است که باید در بودجه خود لحاظ کنید. بنابراین، در پایان روز، این شما هستید که آیا می خواهید سیستم امنیتی خود را خودتان نصب کنید یا افراد حرفه ای را استخدام کنید.

شما آماده هستید تا اموال شیکاگو خود را ایمن کنید

محافظت از خود، خانواده و دارایی‌تان در شیکاگو هرگز مهم‌تر و آسان‌تر نبوده است. با پرداختن به نیازهای امنیتی خود – توجه ویژه به نقاط ورودی سطح زمین – می توانید به این فکر کنید که می خواهید به چه نوع مسائل امنیتی بپردازید.

خواه یک سیستم امنیتی کامل DVR یا NVR را انتخاب کنید، یا اقدامات کوچک‌تری مانند زنگ درب را انتخاب کنید، مهم است که بهترین ویژگی‌هایی را که بودجه شما می‌تواند جای دهد، داشته باشید. و مهمتر از همه، یک شرکت امنیتی را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید.

برای شروع خرید آماده اید؟ امروز Swann’s Security، رهبر جهانی امنیت DIY را بررسی کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما، به وب سایت ما مراجعه کنید و اگر سوالی دارید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.



منبع: https://blog.swann.com/chicago-property-security-tips/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=chicago-property-security-tips