راهنمای خرید دوربین مداربسته (قیمت دوربین مداربسته)

طراحی این دوربینها همراه با میدان دید بسیار گستردهای است. با توجه به این که دوربین مدار بسته برای راه اندازی به برق ۱۲ ولت نیاز دارد ، از آداپتور جهت تبدیل برق ۲۲۰ ولت شهری به ۱۲ ولت، مورد استفاده قرار می گیرد. بیان این نکته ضرورت دارد که آداپتور و کلیه تجهیزاتی که در سیستم دوربین مدار بسته را مستقیما به پریز برق متصل نکنید . ازاینرو رویین سیستم به عنوان نمایندگی دوربین مدار بسته kdt در مشهد، در ادامه مهمترین مراحلی که برای نصب دوربین نیاز دارید را بیان خواهیم کرد. ازاینرو توصیه میشود تا برای خرید این دست از تجهیزات از فروشگاههای خوب و معروفی مانند رویین سیستم اقدام به خرید کنید. اگر صدای محیط اطراف نیز برای شما مهم است، بیش از هر چیزی به یک میکروفون نیاز دارید تا بتواند صدای محیط را برای شما ضبط کند. بنا بر محیط موردنظر شما قیمت نصب دوربین مداربسته نیز متفاوت خواهد بود. آداپتور یا منبع تغذیه یکی از اجزای مهم به کار رفته در دوربین های مداربسته می باشد که بدون وجود آن امکان تبدیل ولتاژ برق شهری به ولتاژ مورد نیاز دوربین وجود نداشته و دوربین شما کار نخواهد کرد. دوربینهای مداربسته نباید خیلی به منبع نور نزدیک باشند.

با توجه به نوع کارکرد دوربین مدار بسته ، که از نوع آنالوگ باشد یا این که تحت شبکه کار کند ، نسبت به خرید یکی از این دو دستگاه اقدام نمایید. توجه داشته باشید که نوع کارکرد دوربین مدار بسته ، یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب مقدار ظرفیت هارد دیسک می باشد. از آنجایی که سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه ، تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت بالا را پردازش می کند ، لذا برای ذخیره سازی این تصاویر به هارد دیسک با ظرفیت بالا نیاز دارید. در یک سیستم دوربین مدار بسته برای ثبت و ذخیره سازی تصاویر و ویدیوهای دریافتی از دوربین ، به یک حافظه یا همان هارد دیسک نیاز دارد. امروزه بیشتر از هارد اکسترنال برای ذخیره سازی ویدیوها استفاده میشود. بنا به کوچکی این دوربین­ها، بیشتر به عنوان دوربین­های مخفی استفاده می­شود، یعنی مکان­هایی که می­خواهند دوربین نامحسوس باشد استفاده می­کنند. برای حفظ بیشتر امنیت از دوربینهای مداربسته استفاده میشود. دوربینهای اسپید دام شما را قادر میسازد از هر موقعیت مکانی که در آن هستید، از طریق تلفن همراه و اینترنت منزل و یا محل کار خود را کنترل کنید. پس از آنکه تمامی مراحل گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتید باید گفت که در این مرحله به نرمافزار و اپلیکشنهای مختلفی نیاز دارید تا از طریق آنها تصاویر را بر روی لپتاپ و کامپیوتر خود تماشا کنید و یا از طریق اپلیشکنهای متنوع این تصاویر را بر روی گوشی همراه خود داشته باشید.

در هر پروژه ای کیفیت محصول جزو ملاحظاتی است که باید اجرا کننده پروژه در نظر بگیرد. بهتر است در صورت بزرگ بودن پروژه نصب، از شیوه سوم یعنی نوع شبکه بی سیم استفاده کنید. اساسا جایگذاری اصلی دوربین، مربوط میشود به شیوه پیچ کردن پایه دوربین به دیوار یا سقف. توجه به نکاتی مانند: مجهز بودن کارگاه به انواع دوربین مدار بسته، مجهز بودن کارگاه به تجهیزات و ابزارهای لازم برای نصب دوربین مدار بسته، تجربه استاد، سرفصل های دوره، تعداد نفرات در هر کلاس، کیفیت دوره، شیوه برگزاری دوره و عملی بودن آموزش ها بسیار مهم است. یکی از بهترین دوربین های نظارتی 24 ساعته در اطراف ارائه فرودگاه ها ، بنادر دریایی ، تابلوها و بسیاری از زیرساخت های مهم با تصاویر با کیفیت است. این دوربین ها برای محیط هایی مناسب است که نور در آن ها به حداقل ، یعنی صفر می رسد .کیفیت تصاویر این دوربین ها بسیار بالا با رزولوشنی فوق العاده عالی می باشد . از دوربین پین هول می توانید برای نظارت مخفیانه سوژه ها استفاده کنید. این شرکت با پشتوانه ده­ها سال تجربه در امر سیستم­های حفاظتی و نظارت تصویری، دوربین­های خود را در دو بخش دوربین­های ای اچ دی (AHD Camera) و دوربین­های تحت شبکه (IP Camera) روانه بازار کرده است.

در ابتدا خرید دوربین نیز شاید هزینه گارانتی برای شما منطقی به نظر نرسد اما برای جلوگیری از هرگونه مشکل و هزینهها اضافی دوباره بهتر است کار امنیت خود را به شانس واگذار نکنید. این نوغ دوربین نه تنها تصاویر با کیفیت خوب را ضبط میکند بلکه به رهگذران پیام میدهد که محل زندگی شما تحت نظر است. این قابلیت که بیشتر بر روی دستگاههای جدید قابل اجراست تنها در صورتیکه شخص و یا شیء متحرک از جلوی دوربین رد شوند تصاویر را ضبط میکنند. تمامی دوربین های بی سیمی از فناوری IP استفاده میکنند. فناوری آنالوگ چندین سال است که مورد استفاده قرار میگیرد و اگرچه قدیمیترین فناوری در این زمینه می باشد اما هنوز به طور گسترده توسط اشخاص مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت داهوا در مقام دوم برند دوربین های مدار بسته ی جهان قرار دارد .محصولات داهوا با داشتن بالاترین کیفیت های نرم افزاری و سخت افزاری رقیب بسیار قدرتمندی برای بقیه برندهای مطرح جهان است و یکی از فاکتور های تمایز و مهم آن قیمت مناسب نسبت به کیفیت میباشد. در سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ نیز به هارد دیسک نیاز دارید اما هارد دیسک مورد استفاده در این سیستم، از ظرفیت پایین تری نسبت به سیستم تحت شبکه، برخوردار است.

این تکنولوژی با کاهش قابل توجه در هزینه و زمان کابل کشی تاثیر به سزایی در سهولت فرآیند نصب ایجاد کرده است. فرآیند تبدیل برق مستقیم به متناوب فرآیندی نسبتاً پیچیده و تا حدی پرهزینه است. راهها و مراحل زیادی برای نصب دوربین مداربسته وجود دارد؛ البته باید گفت که این مراحل بهراحتی و سادگی انجام میشود و نیاز نیست تا سخت زیادی برای نصب دوربین بکشید. به عنوان مثال کمپانی برایتون جهت ارائه دوربین مداربسته ارزان قیمت ، تمامی تجهیزات و محصولات خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز با قیمتی رقابتی نسبت به سایر رقبای ایرانی و خارجی مانند کمپانی دوربین مداربسته تابا الکترونیک به عنوان یک رقیب ایرانی و دوربین مداربسته داهوا ساخت کشور چین ، به عنوان یک دوربین مداربسته خارجی ارائه می دهد . با به کارگیری فیلم­های نازک بسیار پیشرفته و جدیدترین فناوری انتشار نور در این دوربین­ها شاهد افزایش کارایی این LED ها تا ۳۰% نسبت به LED های قدیمی می­باشیم. دنیایی از جدیدترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته جاسوسی جیبی، شارژی، وای فای دار، حساس به حرکت، رم خور، ضبط صدا و غیره را می توانید با بهترین شرایط خریداری کنید.

آیا دوربین مداربسته را برای اتاقهای خاصی در منزل و محیط کار خود میخواهید یا یک باغ و مجتمع با مساحت زیاد؟ در بین وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته، انتخاب دوربین متناسب با محیط مورد نظر، یکی از مهم ترین تصمیمات می باشد. در پایان اجرت نصب دوربین مدار بسته بعد از برآورد اولیه در بازدید از محل به طور دقیقتر اعلام میشود، اما عموما در بازهای بین 150,000 تومان و 2,000,000 تومان متغیر است. بسیاری از خدمتدهنگان هزینه نصب دوربین مدار بسته را به ازای نصب هر دوربین ۴۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ تومان اعلام میکنند که البته اجرت کابل کشی و کارهای احتمالی دیگر در برآورد هزینه نصب دوربین مدار بسته منظور نمیشود. چرا که هر چه او تخصص بیشتری داشته باشد، اجرت نصب دوربین مدار بسته نیز بالاتر میرود. شاید بپرسید چرا ؟ شاید کوچکترین جز از وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته، فیش های BNC باشند.

نیاز به امنیت و کنترل و نظارت از راه دور در دنیای امروزی، موجب ایجاد و اختراع وسایل و تکنولوژی های جدید و کاربردی شده است. همانطور که در مقاله بالا بررسی شد اندازه سیستم امنیتی، برند دوربین، وضوح تصاویر، نوع دوربین از نظر ظاهری و تکنولوژی استفاده شده در تعیین هزینهها موثر هستند. تکنولوژی Midspan سرعت های 10/100/100 (گیگابیت) را پشتیبانی می کنند. همانطور که گفته شد، دوربینهای مداربسته دارای تجهیزات و قطعات مختلفی هستند که هرکدام از آنها ویژگیهای خاص خود را داشته و کار به خصوصی را انجام میدهند. دوربین های مداربسته بی سیم، دیسک فشرده ای را ارسال می کنند که برای دریافت آنها باید آن دیسک به روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده باشد. حال قصد داریم تا این مراحل را مرحلهبهمرحله برای شما بیان کنیم تا بتوانید با کمترین سرگردمی و بهراحتی دوربین مداربسته را راهاندازی کنید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا مهمترین نکاتی که برای نصب دوربینها به آنها نیاز دارید را بیان کنیم. بودجه و هزینه راه اندازی یک سیستم مداربسته عامل مهمی است که همگان به آن توجه زیادی دارند؛ بنابراین با توجه به نیاز های هر مکانی که برای نصب دوربین مداربسته در آن مکان اقدام می کنیم و قابلیت هایی که به آن نیاز داریم مدل های گوناگونی با قیمت های مختلفی وجود دارد.

کابل CAT5 و CTA6 نیز از دیگر تجهیزات مهمی است که باید قبل از آموزش نصب دوربین مداربسته با آن آشنا شد. نام تجاری دوربین مداربسته از دیگر عوامل تعیین کننده در کل هزینهها محسوب میشود. فضاهای داخلی ادارات، شرکت ها، محیط های تجاری و مسکونی محیط های بسیار ایده الی برای نصب دوربین مداربسته دام می باشند. انتخاب اندازه اینچ نمایشگر، با توجه به تعداد دوربین های موجود در محیط می تواند متغیر باشد. در نتیجه اندازه سیستم نیز از عوامل بسیار مهم در قیمت تمام شده نصب دوربین مداربسته میباشد. همچنین انتخاب اندازه مانیتور به عواملی مانند فاصله مانیتور از بیننده، تعداد دوربینهای مداربسته قابل نمایش، رزولوشن تصویر و .. بستگی دارد. این وسیله برای دوربینهای آنالوگ یا آی اچ دی مورداستفاده قرار میگیرد.

دوربین های مداربسته که فقط ویدئو را ضبط می کنند و صدا را سایت uncctv.ir ضبط نمی کنند. خب تا اینجای مشاوره به مطالب مفیدی درباره خرید دوربین های مداربسته رسیدیم حالا باید این نکته رو در نظر بگیریم که یک سیستم دوربین مداربسته فقط شامل خود دوربین های مداربسته نمی باشد. CP PLUS طیف گستردهای از بهترین تجهیزات تصویربرداری جامع، تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ هوشمند و IP را ارائه میدهد، که شامل دوربینهای مدار بسته، دوربینهای نظارت تصویری HD IP، ضبط کنندههای ویدئویی دیجیتال قابلحمل، NAS، رمزگذارها، راه حلهای حضوروغیاب، تلفنهای درب تصویری و دیجیتال میشود. بهطورکلی مهمترین بخشهای یک دوربین مداربسته شامل موارد زیر میشوند. بهطورکلی باید گفت که تهیه نقشه میتواند برای کاهش هزینهها و کاهش زمان تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

دوربینهای مداربسته دارای انواع مختلفی دیگری هستند که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد. در نهایت پس از اتمام کابل کشی و اتصال سیم برق باید وضوح تصاویر را بررسی کرده و زاویه دید آنها را در وضعیتی مناسب تنظیم کنید. در این حال شما با مراجه به سایت اینترنتی هایک لوک می توانید انواع و اقسام سیستم مدار بسته توربو اچ دی با سیستم مدار بسته تحت شبکه را با توجه به نوع مکان یا سازه ای که می خواهید دوربین مدار بسته را نصب کنید خریداری کرده و نصب و راه اندازی کنید . البته باید گفت که دوربینهای بیسیم، دیگر نیازی به این دست از کابلها ندارند و میتوان آنها را با استفاده از یک شبکه اینترنتی نصب و راهاندازی کرد.

هر کدام از این دوربین ها، با توجه به شرایط شما و نیاز به استفاده از آن در محیط داخلی یا خارجی، میدان دید مد نظر و دیگر المان ها، انتخاب می شوند. دوربینها از نظر قیمتی به سه دسته گرانقیمت، قیمت متوسط و ارزان تقسیم میشوند. کابلهای موردنیاز برای دوربینهای تحت شبکه یا IP: امروزه استفاده از دوربینهای تحت شبکه به دلیل ویژگیهای منحصر به فردش نیز رواج زیادی داشته است و ازاینرو بسیاری از افراد این دوربینها را برای خود انتخاب میکنند. کابلهای موردنیاز برای دوربینهای آنالوگ: دوربینهای آنالوگ را میتوانید در بسیاری از مکانها مشاهده کنید، این دوربینها کاربرد و ویژگیهای زیادی داشته و ازاینرو از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای نصب این دوربینها به کابلهای مختلفی نیاز دارید که ازجمله مهمترین آنها میتوان به کابلهای RG11،RG6، RG59 اشاره کرد. از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه برسد. دوربین مداربسته اسپید دام نوعی دیگر از انواع دوربین های مداربسته است که از نظر ظاهری دقیقا مشابه دوربین های دام می باشد ولی با این تفاوت که در دوربین مداربسته دام ، شما امکان چرخش 360 درجه را ندارید و دوربین دام به صورت ثابت نصب و راه اندازی میشود ولی در دوربین مداربسته اسپید دام امکان چرخش 360 درجه دوربین امکان پذیر است.

بیشتر به ضبط ویدیوها نیاز داریم یعنی فرقی زیادی وجود ندارد که ویدیو ضبط شده با صدا باشد و یا بی صدا . برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. در این ویدیو به شما آموزش میدم که چطور یک سنسور سونی اصل و فیک رو از همدیگه تشخیص بدید. باید ذکر کرد که الزاما نیازی به نصب مانیتور نیست اما در صورتی که علاقهمند به نصب آن باشید هزینههای شما افزایش پیدا خواهند کرد. مبنای ارتفاع نصب دوربین مداربسته در فاصله ۳ متری بوده و هر چه ارتفاع بیشتر شود، به تبع آن دستمزد نصب و راهاندازی دوربین مداربسته افزایش مییابد. به همین دلیل است که در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند. سری که به یکی از این دو دستگاه متصل می شود، با توجه به خروجی موجود روی این دو دستگاه، می تواند USB و HDMI باشد.