بررسی و آموزش کامل نصب دزدگیر با سیم و بیسیم خانه و اماکن

در صورتی که قصد نصب دزدگیر سیمکارتی را دارید توجه داشته باشید که محل نصب پنل مرکزی بایستی آنتن دهی خوبی داشته باشد. می توان گفت مغز یک دزدگیر اماکن، پنل مرکزی آن است. اما اگر متراژ پروژه و فاصلهی بین دوربین تا دستگاه کم هست (تصور کنید یک مغازه سوپرمارکت کوچک) که بهتر است از منبع تغذیه مرکزی استفاده کنید. برای انتخاب نصاب دوربین مدار بسته نیاز است تا دقت و توجه زیادی را به کار گرفت چرا که کوچکترین بی دقتی در انجام کار می تواند باعث کاهش کیفیت تصاویر ضبط شده و حتی آسیب به دستگاه ها گردد. چرا دوربین مارکت را انتخاب کنیم ؟ از این رو چنانچه در پروژه های خود با محدودیت بودجه مواجه نیستید دوربین های تحت شبکه می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند. اما اگر هنوز از تصمیم خود منصرف نشدهاید راهنماییهای زیر در خصوص انتخاب سیستم های دوربین مداربسته را کاملا بخوانید. دوربینهای دید در شب معمولا در کنار لنز خود دارای led هایی حاوی اشعه مادون قرمز جهت بهبود کیفیت تصاویر می باشد . ما در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته زاتا هدفمان برطرف کردن این ابهامات به جهت سادهتر شدن نصب دوربین مداربسته در منزل میباشد.

در حین این بازدید و نیاز سنجی نیم نگاهی هم به محل اصلی که قراره دستگاه ضبط کننده / رکوردر / ذخیره کننده را بگذارید، داشته باشید. چشمی ها مهمترین و حساسترین المان در یک سیستم حفاظتی بشمار میروند، بنابراین باید در تنظیم و انتخاب محل مناسب نصب چشمی دزدگیر نهایت دقت را داشته باشیم. مجهز به سوئیچ چهار وضعیتی جهت تنظیم زمان آژیر زدن از : 2 دقیقه ، 4 دقیقه ، 8 دقیقه الی 16 دقیقه . Wyze Cam: کوچک اما قدرتمند به طوری که یک اتاق کامل را فقط در 3 ثانیه اسکن کند و که با توجه به منطقه قابل تنظیم است. قابلیت اعلام آژیر اضطراری با فشار دادن شاسی 2 ریموت کنترل به مدت 3 ثانیه . شارژر دقیق با کنترل جریان و ولتاژ شارژر و ولتاژ تثبیت شده 15 ولت با 1.2 آمپر برای تغذیه سنسورها . نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه قیمت دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل غیرممکن است. این کارت ها زمانی به نصب کننده ها تعلق می گیرند که آنها در گام اول از نظر فنی در آزمون اتحادیه نمره قابل قبول را برای نصب در یافت کنند و سپس سابقه آنها مورد بررسی قرار می گیرد که اگر در این زمینه دارای سوء پیشینه ای نباشند کارت نصابی به آنها داده می شود تا شرکت بدون اینکه مشتری دغدغه ای از نظر فنی و سوء استفاده از نصابان داشته باشد آنها را برای انجام کار بمحل موردنظر می فرستد.

دوربین باید در مکانی نصب شود که نور مستقیم چراغها یا بازتاب آنها در لنز دوربین تابیده نشود. CP PLUS با یک چشمانداز و تعهد به ساده و مقرونبهصرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند. پس این معادلات ساده را در حین خرید دوربین مداربسته، دستگاه ضبط کننده و مانیتور در نظر داشته باشید. تعمیرات برد دزدگیر نیز تا حد ساده به کارآموزان گفته میشود ولی دوره تعمیرات برد دزدگیر مجزا در کارگاهی دیگر میباشد. پس اگر تعداد دوربینها را 7 تا در نظر گرفتهاید، از نظر هزینهای به سود شماست که 8 دوربین در نظر بگیرید و یک دستگاه 8 کاناله خرید کنید.

دوربین های بولت، اغلب بر روی دیوار نصب می شوند و دوربین های دام نیز بر روی سقف و یا کنج دیوار استفاده می شوند. برای نصب دوربین مداربسته در منزل در ابتدا باید یک سری به جاهایی بندازید که احساس میکنید، باید توسط چشمان دوربین نظارت شوند. ABS یک نوع پلیمر است که جنس بدنه برخی از دزدگیر ها از این نوع پلیمر است.همانطور که می دانید پلیمر از دسته فرآورده های نفتی است و همین امر باعث داشتن قابلیت ضد آب بودن دزدگیر ها می شود.جنس بدنه بسیار مهم است و در کارایی دزدگیر بسیار کمک می کند.پس در جنس بدنه دزدگیر کاملا دقت فرمایید.البته باید گفت که جنس بدنه دزدگیر ها می تواند غیر از این پلیمر نیز باشد.قطعا میشه گفت این پلیمر از دسته پلیمر های خشک است. در غیر این صورت احتمالا در بلند مدت با مشکل نویز مواجه خواهید شد. با وجود دوربینها، تامینکنندگان و مشخصات فنی بسیار زیاد و متفاوت زیاد، انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب در بین دوربین های مدار بسته دیگر می تواند برای شما چالش برانگیز و حتی گیج کننده باشد. اگر این انتخاب محصولات درست بود، شما میتوانید فرآیند خرید را ادامه و تکمیل نمایید. شما میتوانید به تعدادی که دستگاه DVR ورودی دوربین مداربسته دارد، به آن دوربین مدار بسته متصل کنید، دستگاه DVR بهطور اتوماتیک تصویر هر دوربین مداربسته ای که به آن متصل کنید را ضبط میکند.

بر خلاف فروشندگان خارجی دزدگیر اماکن که شما فقط کالا و لوازم دزدگیر را از آنها خریداری میکنید و بعد از آن باید به دنبال یک نصاب باشید تا کالای خریداری شده را برای شما نصب و راهاندازی کند، در شرکت آرشین خدمات نصب به همراه فروش ارائه میگردد و کارشناسان ما خود را موظف میدانند بعد از هر خرید کلیه مراحل نصب سیستم را برای نصاب دوربین مداربسته در تهران شما انجام دهند. نصاب موظف می باشد پس از نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته، اطلاعات و آموزش های لازم را به کارفرما بدهد. در پکیج آموزش طراحی و جانمایی ایران سکوریتی، با نحوه طراحی ،جانمایی و برآورد پروژه بطور کامل آشنا می شوید. در حال حاضر هایک ویژن در سطح جهانی و ایران بهعنوان بهترین برند دوربین مداربسته شناخته میشود و به سرعت در حال پیشروی است. می توان حتی لیست پلاک های ممنوع را در لیست سیاه (Black List) تعیین کرد تا نظم و امنیت بیشتری در این گونه اماکن صورت گیرد. از دیگر قابلیت های این دوربین امکان تعیین لیست سفید و سیاه می باشد.

در این مقالات نکات مهمی را در خصوص ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل، ارائه خواهیم کرد. دوربین های تحت شبکه اغلب در قیمت بالاتری نسبت به بستر کواکسیال ارائه می شوند چرا که دارای قابلیت ها و امکانات بیشتر می باشند. در هنگام خرید کابل کواکسیال مراقب جنس، تعداد رشتههای کلاف و قطر مغزی باشید. ما در فروشگاه دوربین مداربسته زاتا، صرفا جنس نمی فروشیم. در غیر اینصورت کارشناسان ما به شما مشاوره خرید مناسب و درست را خواهند داد. برای اطمینان از انتخاب بهترین دوربین های مداربسته و دستگاه DVR (دی وی ار) میتوانید از سیستم مشاوره رایگان فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت استفاده کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. ارائه بهترین مشاوره به مشتریان و نحوه برخورد آنها با مراجعه کنندگان. همچنین می توانید داخل واحد مسکونی را با استفاده از دزدگیر مکسرون پوشش دهید تا در صورتی که در منزل حضور ندارید، اگر شخصی وارد منزل شد، دزدگیر دستور هشدار را اعلان کند و اعلانات از طریق پیامک، تماس، نرم افزار و آژیر ارسال شوند.

لازمه بدانید که دوربین های مدار بسته تحت شبکه به کمک اینترنت درون شبکه ای کار خود را انجام میدهد و یک سری مهمترین و اصلی ترین تفاوت ها را با نحوه ی طرز کار دوربین های مداربسته آنالوگ دارد. شما می توانید با تماس با شماره ۰۲۱۵۳۸۶۲ و مراجعه به وب سایت فراگستر، خرید خود را انجام دهید. می توانند آلارم را از طریق ارسال پیام کوتاه و تماس صوتی انجام دهند و کاراهای دیگری مثل پیکربندی از راه دوری ، کنترل تجهیزات از راه دور و … شاید هزینه نصب بیشتر از زمانی باشد که این کار را خودتان انجام دهید اما اگر منزل شما مساحت بزرگی داشته باشد و سیمکشی برای شما راحت نباشد و ویژگیهای اضافی مثل حسگر حرکتی و سیستم هشداردهنده را مد نظر داشته باشید حتماً باید با شرکت های راهانداز این سیستم ها تماس حاصل فرمایید. پس از تشخیص خطر، اقدامات مختلفی از قبیل، آژیر کشیدن، تماس گرفتن، پیامک زدن و… می توانید سیستم را طوری برنامه ریزی کنید که بلافاصله پس از بازکردن درب با مقامات محلی تماس بگیرد.

بهتر است این متراژ را دست بالا بگیرید. HDCVI مخفف High Definition Composite Video Interface می باشد که به معنی رابط گرافیکی مرکب با وضوح بالا است. از دیگر موارد آموزشی نصب در کامتک آموزش نصب یو پی اس UPS آنلاین ، آموزش نصب کرکره برقی ، آموزش نصب آیفون تصویری ، آموزش نصب سانترال ، آموزش ساخت تابلو روان و نصب تابلو روان ، آموزش نصب اعلام حریق و آموزش نصب پخش ماشین میباشد که علاقمندان به این رشته ها میتوانند با کلیک روی آنها از اطلاعات شروع دوره ها و سرفصلهای آموزشی مطلع شوند. آموزش نصب دوربین مداربسته به چه صورت انجام میشود؟ در کلاس نصب دزدگیر اماکن اموزش نصب دزدگیر کلاسیک، آموزش نصب دزدگیر فایروال، آموزش نصب دزدگیر فایو استار 5Stat، آموزش نصب دزدگیر تسو، آموزش نصب دزدگیر GMK و اموزش نصب دزدگیر پاراداکس معرفی و مثال زده میشود. شما باید بهترین نوع متناسب به استفاده و بودجه خود انتخاب کنید و همچین تجهیزات و وسائل مورد نیازتان را فراهم سازید و در بهترین محل ممکن آن را نصب و راهاندازی کنید. ضبط تصاویر و صدا در حافظه MICRO SD ، تا حجم 64GB مقدار ثبت تصاویر به ظرفیت حافظه میکرو اس دی ، و کیفیت انتخابی شما بستگی دارد مثلا: قرار دادن حافظه 64 گیگابایتی داخل دوربین و انتخاب کیفیت ثبت تصویر متوسط در تنظیمات دوربین، دوربین را قادر میسازد تا 25 روز کامل ضبط تصاویر داشته باشد.

فرض کنید که شما به دلیلی دفتر کار خود را ترک کردهاید و به دلایل امنیتی مایل هستید که لامپ دفتر کار خود را روشن کنید. نظارت بر محیط اطراف خود فکر خوبی است اما باید بدانید با این کار درهای خانهی خود را رو به هکرهای باانگیزه باز می کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین بهره گیری از قابلیت میکروفن داخلی (Built-in mic) و امکان ارائه صدای محیط پیرامون می باشد. صرف نظر از ویژگی های اضافی ، اکثر تسترهای دوربین مداربسته دستگاه های جمع و جور و قابل حمل هستند که امکان کالیبراسیون ، آزمایش و عیب یابی آسان نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته را آسان می کنند. ویژگی اصلی این تکنولوژی امکان دسترسی به رزولوشن 1080p و 720p است.

افرادی که به دنبال یک شغل مناسب می گردند می توانند با انجام تحقیقات در رابطه با جزئیات این حرفه، اقدام به شرکت در دوره های آموزشی مربوطه و ورود به بازار کار گردند. 1080 یا Full HD میباشد، یعنی شما حتی اگر دوربین 5 مگاپیکسلی به دستگاه وصل کنید، روی مانیتور انتظار نمایش تصویر با رزولوشن 5MP (مگاپیسکل) را نداشته باشید. انتظار میرود در مرحله قبلی تعداد دوربینها و نقاط نصب آنها(با توجه به محدودیتهای بالا) را مشخص کرده باشید. یکی از اساسی ترین نیازهای واحدهای صنعتی و کارخانهها، تضمین امنیت و نظارت مناسب از این اماکن میباشد، کنترل ورود و خروج پرسنل و کارکنان شاغل به این مکانها و یا لزوما کنترل و نظارت برای ورود و خروج از انبارها و نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل در استفاده صحیح از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از دغدغههای اصلی صاحبان و مدیران این مجموعهها به شمار میرود لذا مناسبترین کار، نصب دوربین های مداربسته جهت نظارت و کنترل هرچه دقیق تر در کارخانجات و مراکز صنعتی میباشد. در صورتی که سارق با شکستن درب ها یا پنجره ها وارد شوند، این سنسور ها لرزش را تشخیص داده و با این کار، تشخیص می دهد که سرقت در حال وقوع است.

می تواند انسان و حیوان را تشخیص دهد؛ اما اگر حیوان خانگی دارید نگران نباشید زیرا این سنسور ها به حیوان خانگی حساس نیستند و آژیری به صدا در نخواهد آمد. در پایان در مجموع باید گفت که با توجه به هزینه در نظر گرفته شده و نیاز خود، باید به نصب دوربین مدار بسته بپردازید که بسیار بهتر است قبل از خرید دوربین از یک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کند. لامپ مادون قرمز یا LED های مادون قرمز : برای تصویر برداری در شب از این لامپ ها استفاده می شود که به پرتاب نور این لامپ ها IR گفته می شود بطور مثال دوربین هایی با پرتاب نور IR 10 می توانند 10 متر جلوتر از محل نصب دوربین را روشن کنند.

فقط در نظر داشته باشید، تعداد دوربین مداربستهای که میتوانید روی دستگاه ضبط کننده DVR یا NVR نصب کنید، 4 / 8 /16/ 32/ 64 میباشد. بودجه ما تعیین میکند، چه نوع دوربین مدار بستهای انتخاب کنیم و تعرفه نصب دوربین مدار بسته سال 1400 تا چه حد برای ما مناسب است. سایت پی جو با معرفی بهترین فروشگاه دوربین مداربسته شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین فروشگاه دوربین مداربسته را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب فرمایید. با لیست قیمت و تضمین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه کنیم. از کابل ترکیبی بهتر است در مسافتهای زیر 50 متر استفاده شود. می توان با نصب دوربین پلاک خوان، در ورودی پارکینگ های مجتمع های مسکونی، تردد خودروها را زیر نظر داشت و شرایطی را فراهم ساخت تا راهبند، به خودروهایی که پلاک آن ها در لیست های سفید (White List) تعیین شده است، اجازه ورود دهد و درب را برای آن ها باز کند. درب های بیرونی: پس از ورودی اصلی (دروازه) امنیت درب های بیرونی می آید.